reklama - zainteresowany?

Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta - Onepress

Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta
Autor: Ari Weinzweig
Tytuł oryginału: Zingermans Guide to Giving Great Service
Tłumaczenie: Robert Jawień
ISBN: 83-246-0236-4
stron: 136, Format: 122x194, okładka: twarda
Data wydania: 2006-06-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta

Tagi: Obsługa klienta

Naucz się traktować swoich klientów jak rodzinę królewską

  • Dowiedz siÄ™, czego pragnie klient i dostarcz mu to
  • Rozpatruj i uwzglÄ™dniaj reklamacje klientów
  • Oceniaj i nagradzaj pracowników

Obsługa klienta jest czynnikiem, który jako pierwszy rzuca się w oczy w firmie. To, czy pracownicy odnoszą się do klientów w odpowiedni sposób, może zadecydować o tym, czy klienci skorzystają z usług firmy, czy też nie. Na współczesnym rynku o jakość produktów i usług dbają niemal wszystkie firmy, jednak w wielu z nich jakość obsługi klienta nadal pozostawia sporo do życzenia.

Na amerykańskim rynku małych firm wzorem doskonałej obsługi klienta jest Zingerman -- niewielka sieć sklepów spożywczych, restauracji, firm produkcyjnych i doradczych. Dynamiczny rozwój firmy założonej w 1982 jest w ogromnej mierze wynikiem podejścia do obsługi klienta. Jej sukces i stabilny wzrost stanowią dowód na to, że odpowiednia obsługa klientów naprawdę daje wyniki.

Książka "Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta" to zbiór rad dotyczących obsługi klienta napisany przez Ari Weinzweiga -- jednego z założycieli firmy. Czytając ją, poznasz aspekty pracy z klientami, z których istnienia wielu ludzi nawet nie zdaje sobie sprawy. Nie znajdziesz tu filozofii i teorii. Przeczytasz wyłącznie, co i jak masz robić.

  • Rozpoznawanie potrzeb klienta
  • DokÅ‚adna realizacja zamówieÅ„
  • Proces rozpatrywania reklamacji
  • Zatrudnianie wÅ‚aÅ›ciwego personelu
  • Ocenianie jakoÅ›ci usÅ‚ug wÅ‚asnej firmy
  • ObsÅ‚uga osób starszych i niepeÅ‚nosprawnych
  • Nagradzanie pracowników

Przekonaj się jak ważna jest obsługa klienta i doprowadź ją do perfekcji.

Dodaj do koszyka Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta

Spis treści

Przewodnik Zingermana po obs

Dodaj do koszyka Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.