reklama - zainteresowany?

Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta - Onepress

Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
ebook
Autor: Geoffrey A. Moore
Tytuł oryginału: Crossing the Chasm: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers
Tłumaczenie: Michał Lipa
ISBN: 978-83-246-6296-8
stron: 184, Format: ebook
Data wydania: 2013-02-20
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 20,35 zł (poprzednio: 36,34 zł)
Oszczędzasz: 44% (-15,99 zł)

Dodaj do koszyka Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta

Tagi: E-biznes | Sprzedaż

Zanim przystÄ…pisz do gry na polu nowoczesnych technologii, przeczytaj Przeskoczyć przepaść — ta książka zdecydowanie zwiÄ™kszy Twoje szanse na odniesienie sukcesu na szybko zmieniajÄ…cym siÄ™ rynku, na którym trwa zażarta walka.
William B. Lawson Sr.,
prezes i dyrektor generalny firmy Lawson Software

Nie skacz! Działaj zgodnie ze sprawdzonym planem!

Wyobraź sobie, że wprowadzasz na rynek nowy produkt technologiczny i odnosisz spektakularny sukces. Teraz Twoim zadaniem jest przekuć "wczesny sukces rynkowy" na realny zysk i możliwość dalszego rozwoju firmy. Musisz zatem wykonać solidny skok i znaleźć się w głównym nurcie.

Jednak oba rynki oddziela PRZEPAŚĆ.

Od czego zacząć? Przede wszystkim zapomnij o tradycyjnym marketingu i stwórz nowy plan działania, nawet jeśli wydaje Ci się sprzeczny rozsądkiem. A zatem zamiast sprzedawania produktu naucz się nawiązywać relacje z klientami i tworzyć z nimi partnerski układ.

Po co? By zmniejszyć szok związany z nowością. Zmiany w dziedzinie nowoczesnych technologii zachodzą tak szybko, że nikt nie mógłby wytrzymać ich tempa na dłuższą metę, gdybyśmy skupiali się wyłącznie na transakcjach.

Jak to zrobić? Najlepszym sposobem na przygotowanie się do pracy w szybko zmieniającym się, bardzo konkurencyjnym świecie współczesnego marketingu jest stworzenie nowego modelu działania poprzez budowanie trwałych i przynoszących owoce relacji rynkowych. To książka pokaże Ci, jak ten model działa w praktyce i jak możesz go użyć do własnych celów, by Twoje dzieło nie pozostało tylko zabawką małej grupki geeków.



Geoffrey A. Moore jest partnerem zarządzającym w firmie TCG Advisors, działającej w San Mateo w Kalifornii, oraz partnerem w firmie Mohr Davidow Ventures z siedzibą w Menlo Park w Kalifornii. Napisał bestselerowe książki: Inside the Tornado, The Gorilla Game i Living on the Fault Line.

Dodaj do koszyka Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta

 

Osoby które kupowały "Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta

Spis treści

Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta eBook -- spis treści

Wprowadzenie do uzupełnionego wydania (7)

Przedmowa (11)

Przedmowa do polskiego wydania (15)

Podziękowania (17)

Część I Odkrywanie przepaści

Wstęp. Skoro Bill Gates może być miliarderem... (21)

1. Iluzja marketingu nowoczesnych technologii (25)

2. Olśnienie (39)

Część II Przekraczanie przepaści

3. LÄ…dowanie w Normandii (67)

4. Wybierz miejsce desantu (87)

5. Zbierz siły (101)

6. Określ warunki bitwy (121)

7. Rozpocznij inwazjÄ™ (147)

Zakończenie (167)

Po drugiej stronie przepaści (167)

O autorze (184)

Dodaj do koszyka Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.