reklama - zainteresowany?

Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację - Onepress

Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację
Autor: Jon Gordon
TÅ‚umaczenie: Owsiak Anna
ISBN: 978-8-3774-6029-0
stron: 144, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,21 zł (poprzednio: 24,63 zł)
Oszczędzasz: 22% (-5,42 zł)

Dodaj do koszyka Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację

Tagi: Kompetencje osobiste | Motywacja | Przywództwo | Zasoby ludzkie (HR)

Ledwie kilka miesiÄ™cy po zmianie pracy Nancy staje przed dylematem, czy powinna przyjąć proponowane jej stanowisko dyrektora generalnego Soup, Inc. Sprzedaż maleje, wokóÅ‚ krążą plotki na temat bankructwa i przejÄ™cia firmy, a morale pracowników nigdy jeszcze nie byÅ‚o tak niskie. Wraz z zanikiem pasji i zaangażowania pracowników atmosfera w firmie utraciÅ‚a swojÄ… dawnÄ… wysokÄ… temperaturÄ™; nikt przecież nie lubi letniej zupy. W jaki sposób Nancy odwróci tÄ™ tendencjÄ™?

Czasami odpowiedź, której szukamy, jest tuż przed nami, na wyciÄ…gniÄ™cie rÄ™ki. Podczas przerwy na lunch Nancy przypadkowo trafia do Domu Babcinej Zupy, niewielkiej restauracyjki, której dotychczas nie zauważaÅ‚a. To wÅ‚aÅ›nie w niej nieoczekiwanie znajdzie źródÅ‚o inspiracji. Tym razem autor bestsellerów Autobus energii i Training Camp opowiada historiÄ™ Nancy poznajÄ…cej najważniejsze skÅ‚adniki, które pomogÄ… jej zrewitalizować firmÄ™, zespóÅ‚ i samÄ… siebie historiÄ™, która może pozytywnie namieszać w życiu niejednego z nas.

Dodaj do koszyka Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację

 

Osoby które kupowały "Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację

Spis treści

Dodaj do koszyka Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.