reklama - zainteresowany?

Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację - Onepress

Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację
Autor: Jon Gordon
Tłumaczenie: Owsiak Anna
ISBN: 978-8-3774-6029-0
stron: 144, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,21 zł (poprzednio: 24,63 zł)
Oszczędzasz: 22% (-5,42 zł)

Dodaj do koszyka Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację

Tagi: Kompetencje osobiste | Motywacja | Przywództwo | Zasoby ludzkie (HR)

Ledwie kilka miesięcy po zmianie pracy Nancy staje przed dylematem, czy powinna przyjąć proponowane jej stanowisko dyrektora generalnego Soup, Inc. Sprzedaż maleje, wokół krążą plotki na temat bankructwa i przejęcia firmy, a morale pracowników nigdy jeszcze nie było tak niskie. Wraz z zanikiem pasji i zaangażowania pracowników atmosfera w firmie utraciła swoją dawną wysoką temperaturę; nikt przecież nie lubi letniej zupy. W jaki sposób Nancy odwróci tę tendencję?

Czasami odpowiedź, której szukamy, jest tuż przed nami, na wyciągnięcie ręki. Podczas przerwy na lunch Nancy przypadkowo trafia do Domu Babcinej Zupy, niewielkiej restauracyjki, której dotychczas nie zauważała. To właśnie w niej nieoczekiwanie znajdzie źródło inspiracji. Tym razem autor bestsellerów Autobus energii i Training Camp opowiada historię Nancy poznającej najważniejsze składniki, które pomogą jej zrewitalizować firmę, zespół i samą siebie historię, która może pozytywnie namieszać w życiu niejednego z nas.

Dodaj do koszyka Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację

 

Osoby które kupowały "Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację

Spis treści

Dodaj do koszyka Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.