reklama - zainteresowany?

Przemiana błękitnego oceanu - Onepress

Przemiana błękitnego oceanu
ebook
Autor: W. Chan Kim, Renee Mauborgne
TÅ‚umaczenie: Anita Doroba
ISBN: 978-83-8087-572-2
stron: 352, Format: ebook
Data wydania: 2018-04-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,92 zł (poprzednio: 49,28 zł)
Oszczędzasz: 19% (-9,36 zł)

Dodaj do koszyka Przemiana błękitnego oceanu

Tagi: Sprzedaż | Zarządzanie

Nowa książka autorów, którzy podarowali nam jednÄ… z najbardziej ikonicznych i wpÅ‚ywowych książek poÅ›wiÄ™conych strategii, jakie w ogóle zostaÅ‚y napisane, książkÄ™, która na zawsze zmieniÅ‚a jÄ™zyk biznesowy, wprowadzajÄ…c ważne pojÄ™cia „czerwonych oceanów” i „bÅ‚Ä™kitnych oceanów”.

Książka Przemiana bÅ‚Ä™kitnego oceanu peÅ‚na jest inspirujÄ…cych, zaczerpniÄ™tych z rzeczywistego Å›wiata przykÅ‚adów, jak liderzy w różnych branżach i organizacjach dokonali przemian czerwonych oceanów zatÅ‚oczonych przez konkurentów w szerokie, otwarte wody bÅ‚Ä™kitnych oceanów nowej przestrzeni rynkowej, stosujÄ…c procesy i narzÄ™dzia, które tu opiszemy. Książka pokazuje, jak krok po kroku budować u swoich ludzi wiarÄ™ w siebie i zapewniać sobie nowy wzrost.

Dowiesz siÄ™ z niej:

• DLACZEGO skupianie siÄ™ na konkurowaniu prowadzi do utraty szans na wzrost i JAK zacząć myÅ›leć o strategii szerzej, wybiegajÄ…c myÅ›lami poza konkurowanie.

• DLACZEGO myÅ›lenie o kreatywnej destrukcji i zakÅ‚óceniu jako źródÅ‚ach innowacji jest ograniczajÄ…ce i JAK można rosnąć dziÄ™ki kreacji niedestruktywnej.

• JAK każdy w każdej organizacji może przejść z czerwonego do bÅ‚Ä™kitnego oceanu w systematycznym, piÄ™cioetapowym procesie Przemiany bÅ‚Ä™kitnego oceanu – nie tylko przedsiÄ™biorcy.

• DLACZEGO wiara w siebie jest kluczowa w tworzeniu i realizacji strategii wzrostu i JAK jÄ… budować.

• DLACZEGO nie powinniÅ›my budować swojej strategii wzrostu na bazie istniejÄ…cych warunków Å›rodowiskowych i branżowych oraz JAK można je ksztaÅ‚tować, aby sprzyjaÅ‚y naszemu wzrostowi.

***

Kim i Mauborgne napisali jednÄ… przebojowÄ… książkÄ™ po drugiej. Przemiana bÅ‚Ä™kitnego oceanu czerpie przeÅ‚omowe zasady z ich oryginalnej pracy i oferuje bÅ‚yskotliwy, systematyczny plan, który ma pomóc każdej organizacji w odejÅ›ciu od konkurowania na istniejÄ…cych rynkach i stworzeniu zupeÅ‚nie nowych rynków. Nie musisz być przedsiÄ™biorcÄ… ani maniakiem technologii, by skorzystać z tych spostrzeżeÅ„. Wystarczy, byÅ› po prostu chciaÅ‚ podważyć zaÅ‚ożenia o swojej branży, zadać Å›wieże pytania i zdobyć to – ogarnąć swoje czÅ‚owieczeÅ„stwo.

- Daniel H. Pink, autor bestsellerów „New York Timesa” Drive i To Sell is Human (wyd. polskie Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywacjÄ™ i Jak być dobrym sprzedawcÄ…)

Wyzwaniem dla każdej firmy jest osiÄ…ganie wzrostu na zatÅ‚oczonych, konkurencyjnych rynkach i robienie tego w sposób inteligentny, skuteczny i ludzki. W książce Przemiana bÅ‚Ä™kitnego oceanu znajdziesz to wszystko i jeszcze wiÄ™cej, bo Kim i Mauborgne zabiorÄ… ciÄ™ w podróż, która otworzy ci oczy na niewykorzystane możliwoÅ›ci wzrostu twojej firmy, bez wzglÄ™du na to, czy jest start-upem, maÅ‚ym biznesem, czy korporacjÄ… z listy Fortune 500.

- Ram Charan, dyrektor generalny i doradca zarzÄ…dów oraz autor bestsellera „New York Timesa” Execution (wyd. polskie Realizacja)

***

W. Chan Kim i Reneé Mauborgne sÄ… profesorami strategii w INSEAD i wspóÅ‚dyrektorami Instytutu Strategii BÅ‚Ä™kitnego Oceanu w INSEAD. SÄ… autorami Å›wiatowego bestsellera Strategia bÅ‚Ä™kitnego oceanu, książki uznawanej za najbardziej ikonicznÄ… i najbardziej wpÅ‚ywowÄ… książkÄ™ o strategii, jaka kiedykolwiek powstaÅ‚a. Strategia bÅ‚Ä™kitnego oceanu jest bestsellerem w piÄ™ciu krajach i ukazaÅ‚a siÄ™ w rekordowej liczbie czterdziestu czterech wersji jÄ™zykowych. Kim i Mauborgne sÄ… zaliczani do pierwszej trójki Å›wiatowych guru zarzÄ…dzania na liÅ›cie Thinkers50 i otrzymali na caÅ‚ym Å›wiecie wiele nagród i wyróżnieÅ„. SÄ… czÅ‚onkami Åšwiatowego Forum Ekonomicznego i zaÅ‚ożycielami Globalnej Sieci BÅ‚Ä™kitnego Oceanu blueoceanshift.com.

Dodaj do koszyka Przemiana błękitnego oceanu

 

Osoby które kupowały "Przemiana błękitnego oceanu", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków

Dodaj do koszyka Przemiana błękitnego oceanu

Spis treści

Przemiana błękitnego oceanu eBook -- spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Motto

Spis treści

Przedmowa do polskiego wydania

Przedmowa

Część I. Przemiana błękitnego oceanu

Rozdział 1. Sięgaj dalej niż najlepsi

Rozdział 2. Fundamenty strategii kreowania rynku

Rozdział 3. Umysł stratega błękitnego oceanu

Rozdział 4. Człowieczeństwo, wiara w siebie i kreatywna kompetencja

Część II. Pięć kroków do dokonania przemiany bÅ‚Ä™kitnego oceanu

Krok pierwszy: Jak zacząć?

RozdziaÅ‚ 5. Wybór wÅ‚aÅ›ciwego miejsca rozpoczÄ™cia

Rozdział 6. Budowa odpowiedniego zespołu błękitnego oceanu

Krok drugi: Zrozum, gdzie jesteÅ› w tej chwili

Rozdział 7. Jasność co do aktualnej sytuacji

Krok trzeci: Wyobraź sobie, gdzie możesz być

RozdziaÅ‚ 8. Odkrywanie ukrytych bolesnych punktów ograniczajÄ…cych rozmiary naszej branży

RozdziaÅ‚ 9. Odkrywanie oceanu nieklientów

Krok czwarty: Znajdź drogę, by tam dotrzeć

Rozdział 10. Systematyczna przebudowa granic rynku

Rozdział 11. Rozwijanie alternatywnych możliwości błękitnego oceanu

Krok piÄ…ty: Wykonaj ruch

RozdziaÅ‚ 12. Wybór posuniÄ™cia bÅ‚Ä™kitnego oceanu i przeprowadzenie szybkich testów rynkowych

Rozdział 13. Zakończenie przygotowywania i wprowadzenie w życie posunięcia błękitnego oceanu

Epilog. Przykład przemiany błękitnego oceanu na poziomie kraju

Podziękowania

Bibliografia

O autorach

Przypisy

Dodaj do koszyka Przemiana błękitnego oceanu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.