reklama - zainteresowany?

Przelicz to na pieniÄ…dze - Onepress

Przelicz to na pieniÄ…dze
ebook
Autor: Jeffrey J. Fox, Richard C. Gregory
ISBN: 978-8-3782-9016-2
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2014-10-22
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,47 zł (poprzednio: 17,02 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,55 zł)

Dodaj do koszyka Przelicz to na pieniÄ…dze

Tagi: Marketing

Przelicz to na pieniÄ…dze pokazuje firmom, jak skutecznie komunikować wartość ekonomicznÄ… tworzonÄ… przez ich produkty i usÅ‚ugi. Codziennie dobre firmy ponoszÄ… uszczerbek na tym, że tworzÄ…c dla swoich klientów wartość finansowÄ…, same nie sÄ… w stanie uzyskać godziwego udziaÅ‚u w finalnym zysku swojego partnera. Dzieje siÄ™ tak, gdyż wiÄ™kszość pracowników dziaÅ‚ów marketingu nie potrafi oszacować wartoÅ›ci, którÄ… ich klienci otrzymujÄ… w produktach ich wÅ‚asnej firmy. Argumentacja handlowa takich pracowników sprowadza siÄ™ do najbardziej prymitywnego czynnika - ceny.


RozwiÄ…zaniem jest takie podejÅ›cie do sprzedaży i marketingu, które wykracza poza zachwalanie wÅ‚asnego produktu, a polega na obliczeniu pieniężnego zysku, jaki klient otrzymuje w zamian za zapÅ‚aconÄ… cenÄ™. Książka szczegóÅ‚owo przedstawia, jak to zrobić. Dobre firmy odnoszÄ… sukcesy dziÄ™ki odkrywaniu sposobu, w jaki ich klienci zarabiajÄ…, i takim wykorzystaniu wÅ‚asnych zasobów, aby klienci mogli zarabiać jeszcze wiÄ™cej. Przeliczanie na pieniÄ…dze jest kluczowÄ… dyscyplinÄ… pozwalajÄ…cÄ… każdej firmie wspiąć siÄ™ na wyżyny sukcesu handlowego.


Fox i Gregory stworzyli szczegóÅ‚owy przewodnik, który czyni przeliczanie na pieniÄ…dze fundamentem strategii biznesowej. To solidna wiedza, dlatego ta książka nie jest przeznaczona dla tych „specjalistów” od marketingu, których jedynÄ… umiejÄ™tnoÅ›ciÄ… jest mydlenie oczu wÅ‚asnemu pracodawcy. To książka dla tych, którzy sÄ… gotowi zakasać rÄ™kawy, aby naprawdÄ™ czegoÅ› dokonać dla swojej

Dodaj do koszyka Przelicz to na pieniÄ…dze

 

Osoby które kupowały "Przelicz to na pieniądze", wybierały także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Stw

Dodaj do koszyka Przelicz to na pieniÄ…dze

Spis treści

Dodaj do koszyka Przelicz to na pieniÄ…dze

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.