reklama - zainteresowany?

Przelicz to na pieniÄ…dze - Onepress

Przelicz to na pieniÄ…dze
ebook
Autor: Jeffrey J. Fox, Richard C. Gregory
ISBN: 978-8-3782-9016-2
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2014-10-22
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,07 zł

Dodaj do koszyka Przelicz to na pieniÄ…dze

Tagi: Marketing

Przelicz to na pieniÄ…dze pokazuje firmom, jak skutecznie komunikować wartość ekonomicznÄ… tworzonÄ… przez ich produkty i usÅ‚ugi. Codziennie dobre firmy ponoszÄ… uszczerbek na tym, że tworzÄ…c dla swoich klientów wartość finansowÄ…, same nie sÄ… w stanie uzyskać godziwego udziaÅ‚u w finalnym zysku swojego partnera. Dzieje siÄ™ tak, gdyż wiÄ™kszość pracowników dziaÅ‚ów marketingu nie potrafi oszacować wartoÅ›ci, którÄ… ich klienci otrzymujÄ… w produktach ich wÅ‚asnej firmy. Argumentacja handlowa takich pracowników sprowadza siÄ™ do najbardziej prymitywnego czynnika - ceny.


RozwiÄ…zaniem jest takie podejÅ›cie do sprzedaży i marketingu, które wykracza poza zachwalanie wÅ‚asnego produktu, a polega na obliczeniu pieniężnego zysku, jaki klient otrzymuje w zamian za zapÅ‚aconÄ… cenÄ™. Książka szczegóÅ‚owo przedstawia, jak to zrobić. Dobre firmy odnoszÄ… sukcesy dziÄ™ki odkrywaniu sposobu, w jaki ich klienci zarabiajÄ…, i takim wykorzystaniu wÅ‚asnych zasobów, aby klienci mogli zarabiać jeszcze wiÄ™cej. Przeliczanie na pieniÄ…dze jest kluczowÄ… dyscyplinÄ… pozwalajÄ…cÄ… każdej firmie wspiąć siÄ™ na wyżyny sukcesu handlowego.


Fox i Gregory stworzyli szczegóÅ‚owy przewodnik, który czyni przeliczanie na pieniÄ…dze fundamentem strategii biznesowej. To solidna wiedza, dlatego ta książka nie jest przeznaczona dla tych „specjalistów” od marketingu, których jedynÄ… umiejÄ™tnoÅ›ciÄ… jest mydlenie oczu wÅ‚asnemu pracodawcy. To książka dla tych, którzy sÄ… gotowi zakasać rÄ™kawy, aby naprawdÄ™ czegoÅ› dokonać dla swojej

Dodaj do koszyka Przelicz to na pieniÄ…dze

Spis treści

Przelicz to na pieniądze eBook -- spis treści

  • Przelicz to...
    • www.vocatio.com.pl
    • Strona tytuÅ‚owa
    • Strona redakcyjna
    • Dedykacje
    • PodziÄ™kowania
    • Uwagi wstÄ™pne
  • Część I Wprowadzenie do koncepcji przeliczania na pieniÄ…dze
    • Co to takiego przeliczanie na pieniÄ…dze?
    • Wartość jest liczbÄ…
    • Po co przeliczać na pieniÄ…dze?
    • Koniec boomu i co dalej?
  • Część II Przeliczanie na pieniÄ…dze i sprzedawanie
    • Jak przeliczyć na pieniÄ…dze i sprzedać za swojÄ… cenÄ™
    • Jak przeliczyć na pieniÄ…dze i sprzedać coÅ› nowego
    • Skracanie cyklu sprzedaży
    • Przeliczanie na pieniÄ…dze dla ochrony i utrzymania biznesu
    • Jak rozwiać wÄ…tpliwoÅ›ci w umyÅ›le sprzedawcy
    • Przeliczanie na pieniÄ…dze dla zainteresowania klienta
    • Przeliczanie na pieniÄ…dze a partnerzy handlowi
    • Przeliczanie na pieniÄ…dze a sprzedaż usÅ‚ug
  • Część III Przeliczanie na pieniÄ…dze a marketing
    • Przeliczanie na pieniÄ…dze a komunikacja marketingowa
    • Ustalanie ceny nowych produktów
    • Przeliczanie na pieniÄ…dze a segmentacja rynku
    • Przeliczanie na pieniÄ…dze w marketingu konsumenckim
    • Przeliczanie na pieniÄ…dze a mit o towarze
    • Przeliczanie na pieniÄ…dze a rozwój nowego produktu
  • Część IV Techniki przeliczania na pieniÄ…dze
    • Mechanika przeliczania na pieniÄ…dze
    • Jak przeliczyć na pieniÄ…dze dowolnÄ… korzyść
    • Przygotowanie danych do przeliczenia na pieniÄ…dze
    • Jak przekonać klienta do przeliczania na pieniÄ…dze
    • Jak przygotować Archiwum KorzyÅ›ci Klienta
    • Dodatek: Doktryna przeliczania na pieniÄ…dze: dziesięć zasad skutecznego przeliczania na pieniÄ…dze

Dodaj do koszyka Przelicz to na pieniÄ…dze

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.