reklama - zainteresowany?

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - Onepress



MIEJSCE 5 na liście TOP 20
ebook
Autor: Harvard Business Review
Tytuł oryginału: Influence and Persuasion. HBR Emotional Intelligence Series
Tłumaczenie: Arkadiusz Romanek
ISBN: 978-83-283-4562-1
stron: 144, Format: ebook
Data wydania: 2018-08-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,92 zł (poprzednio: 39,41 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,49 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Kompetencje osobiste | Motywacja | Perswazja i NLP

Przyjrzyj się swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmę!

Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji została już dobrze opisana przez naukowców. Emocje i odczucia wymykają się racjonalnemu osądowi, jednak to właśnie głos serca sprawia, że ulegamy wpływowi konkretnej osoby. Ta umiejętność budowania zaufania za pomocą tonu głosu, zachowania czy mimiki sprawia, że uznajemy słowa i argumenty za prawdziwe, a następnie podążamy za tą, a nie inną osobą. To właśnie jest sposób na zbudowanie autorytetu lidera.

Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Nick Morgan, Robert Cialdini, Linda A. Hill i Nancy Duarte - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przekazują oni wskazówki, dzięki którym za sprawą małych, prostych zmian i subtelnych działań będziesz mógł mądrze kształtować rzeczywistość w środowisku biznesowym czy w życiu prywatnym. Przeczytasz też o spostrzeżeniach naukowców, których badania ułatwiają zrozumienie mechanizmów wpływania na postępowanie innych ludzi. Przekonasz się, że budowanie charyzmy i autentycznego przywództwa opiera się na budowaniu relacji interpersonalnych.

  • Zasady skutecznej perswazji
  • Uczciwość, autorytet, pasja a autentyczna charyzma
  • Budowanie prawdziwych relacji
  • Angażowanie i tworzenie więzi
  • Sztuka przekonywania

Trzymasz w ręku wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w Harward Business Review - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten jest uważany za najbardziej opiniotwórczy w takich dziedzinach jak ekonomia, praktyki w zarządzaniu czy psychologia zespołów pracowniczych. W tym zbiorze znajdziesz garść inspirujących porad dotyczących wywierania wpływu i przekonywania, które ułatwią Ci wykorzystanie inteligencji emocjonalnej do budowania relacji interpersonalnych, dzięki temu będziesz postrzegany jako naturalny lider.

Ludzkie odruchy sprawiają, że zawsze pozostajesz człowiekiem!

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review", wybierały także:

Dodaj do koszyka

Spis treści

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review eBook -- spis treści

1. Zrozumieć cztery składniki sztuki wpływu. Gdy emocje odgrywają istotną rolę (Nick Morga) (9)

2. Jak wykorzystać wiedzę naukową z zakresu sztuki perswazji. Podstawy behawioryzmu (Robert Cialdini) (17)

3. Trzy rzeczy, które menedżerowie powinni robić każdego dnia. Pracuj nad budową zaufania, zespołu oraz tworzeniem sieci kontaktów (Linda A. Hill i Kent Lineback) (53)

4. Jak nauczyć się charyzmy? Przyciągaj i motywuj (John Antonakis, Marika Fenley i Sue Liechti) (65)

5. Przekonaj ludzi, przemawiaj do ich potrzeb. Poznaj odbiorców i stwórz z nimi więź (Nancy Duarte) (89)

6. Historie, które poruszają ludzi. Połącz pomysł i emocje (Wywiad z Robertem McKee przeprowadzony przez Bronwyn Fryer) (97)

7. Zaskakująca moc perswazji karteczki samoprzylepnej. Pracuj nad relacjami interpersonalnymi (Kevin Hogan) (121)

8. Kiedy sprzedawać, przemawiając do rozsądku, a kiedy odwołać się do emocji? Rozum kontra mózg (Michael D. Harris) (131)

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.