reklama - zainteresowany?

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - Onepress

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Autor: Harvard Business Review
ISBN: 978-83-283-4561-4
okładka: miękka
Data wydania: 2018-07-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)

Dodaj do koszyka Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Dodaj do koszyka Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

 

Osoby które kupowały "Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Spis treści

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review -- spis treści

1. Zrozumieć cztery składniki sztuki wpływu. Gdy emocje odgrywają istotną rolę (Nick Morga) (9)

2. Jak wykorzystać wiedzę naukową z zakresu sztuki perswazji. Podstawy behawioryzmu (Robert Cialdini) (17)

3. Trzy rzeczy, które menedżerowie powinni robić każdego dnia. Pracuj nad budowÄ… zaufania, zespoÅ‚u oraz tworzeniem sieci kontaktów (Linda A. Hill i Kent Lineback) (53)

4. Jak nauczyć się charyzmy? Przyciągaj i motywuj (John Antonakis, Marika Fenley i Sue Liechti) (65)

5. Przekonaj ludzi, przemawiaj do ich potrzeb. Poznaj odbiorców i stwórz z nimi więź (Nancy Duarte) (89)

6. Historie, które poruszajÄ… ludzi. PoÅ‚Ä…cz pomysÅ‚ i emocje (Wywiad z Robertem McKee przeprowadzony przez Bronwyn Fryer) (97)

7. ZaskakujÄ…ca moc perswazji karteczki samoprzylepnej. Pracuj nad relacjami interpersonalnymi (Kevin Hogan) (121)

8. Kiedy sprzedawać, przemawiajÄ…c do rozsÄ…dku, a kiedy odwoÅ‚ać siÄ™ do emocji? Rozum kontra mózg (Michael D. Harris) (131)

Dodaj do koszyka Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.