reklama - zainteresowany?

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - Onepress

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Autor: Harvard Business Review
ISBN: 978-83-283-4561-4
okładka: miękka
Data wydania: 2018-07-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)

Dodaj do koszyka Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Dodaj do koszyka Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

 

Osoby które kupowały "Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Spis treści

Dodaj do koszyka Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.