reklama - zainteresowany?

Przedsiębiorstwa w obliczu wyzwań XXI wieku - Onepress

Przedsiębiorstwa w obliczu wyzwań XXI wieku
ebook
Autor: Małgorzata Porada-Rochoń, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Dominika Kordela, Monika Tomczyk
ISBN: 978-83-656-4878-5
stron: 114, Format: ebook
Data wydania: 2018-12-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,15 zł

Dodaj do koszyka Przedsiębiorstwa w obliczu wyzwań XXI wieku

Tagi: Ekonomia

WielowÄ…tkowe studium funkcjonowania przedsiÄ™biorstwa w warunkach wspóÅ‚czesnej gospodarki.

Publikacja podejmuje ważny temat, szczególnie w kontekÅ›cie wyzwaÅ„, przed którymi stojÄ… kierujÄ…cy przedsiÄ™biorstwami w XXI wieku. Autorki dokonaÅ‚y rozpoznania problemów i wyzwaÅ„ pojawiajÄ…cych siÄ™ przed przedsiÄ™biorcami obecnie i w przyszÅ‚oÅ›ci. Ważnym zagadnieniem przedstawionym w monografii jest próba poÅ‚Ä…czenia problematyki modeli biznesowych, finansowania i innowacji oraz zebrania tych szerokich i nieÅ‚atwych zagadnieÅ„ w powiÄ…zane ze sobÄ… treÅ›ci.

Dodaj do koszyka Przedsiębiorstwa w obliczu wyzwań XXI wieku

 

Osoby które kupowały "Przedsiębiorstwa w obliczu wyzwań XXI wieku", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Przedsiębiorstwa w obliczu wyzwań XXI wieku

Spis treści

Przedsiębiorstwa w obliczu wyzwań XXI wieku eBook -- spis treści

Wstęp
1. Decyzje finansowe i procesy dostosowawcze przedsiÄ™biorstw jako wyraz adaptacji do wspóÅ‚czesnego otoczenia
   1.1. WspóÅ‚czesne otoczenie przedsiÄ™biorstw
   1.2. Decyzje finansowe przedsiÄ™biorstw
   1.3. Restrukturyzacja i procesy dostosowawcze przedsiÄ™biorstw
2. Finansowanie przedsiÄ™biorstw w erze ekonomii wspóÅ‚dzielenia i ekonomii tÅ‚umu
   2.1. Wprowadzenie
   2.2. WspóÅ‚czesne otoczenie przedsiÄ™biorstw – ekonomia wspóÅ‚dzielenia i ekonomia tÅ‚umu
   2.3. Interdyscyplinarny rozwój teorii finansów przedsiÄ™biorstw
   2.4. Finansowanie przedsiÄ™biorstw w kontekÅ›cie rozwoju fintechu
   2.5. Alternatywne instrumenty finansowania dziaÅ‚alnoÅ›ci przedsiÄ™biorstw
   2.6. Modele, istota i rozwój crowdfundingu
3. Wiedza w aspekcie kreacji konkurencyjności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych i globalnym
   3.1. Systematyzacja pojęć w zakresie stanowiÄ…cym przedmiot badaÅ„
   3.2. Wiedza i jej rola w budowaniu potencjaÅ‚u konkurencyjnego wspóÅ‚czesnych podmiotów gospodarczych na arenie miÄ™dzynarodowej
   3.3. Inne czynniki konkurencyjnoÅ›ci przedsiÄ™biorstw na rynkach miÄ™dzynarodowych i globalnym
4. Innowacje jako źródÅ‚o przewagi konkurencyjnej wspóÅ‚czesnych przedsiÄ™biorstw
   4.1. Podstawy terminologiczne w zakresie innowacji
   4.2. ZarzÄ…dzanie innowacjami w procesach rozwoju przedsiÄ™biorstw
   4.3. Znaczenie dziaÅ‚alnoÅ›ci innowacyjnej w ksztaÅ‚towaniu konkurencyjnoÅ›ci przedsiÄ™biorstw na rynkach ponadnarodowych
5. Modele biznesowe przedsiębiorstw w gospodarce postindustrialnej
   5.1. SpoÅ‚eczno-kulturowe uwarunkowania zmian w przedsiÄ™biorstwach
   5.2. Konsekwencje wynikajÄ…ce z cyfryzacji i serwicyzacji produkcji
   5.3. Adaptacja modeli biznesowych do zachodzÄ…cych zmian
   5.4. Radykalne zmiany w modelach biznesowych
   5.5. Spojrzenie na odnowÄ™ przedsiÄ™biorstwa z punktu widzenia wartoÅ›ci organizacji
Bibliografia

 

Dodaj do koszyka Przedsiębiorstwa w obliczu wyzwań XXI wieku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.