Przedsiębiorstwa w obliczu wyzwań XXI wieku - Onepress
ISBN: 978-83-656-4878-5
stron: 114, Format: ebook
Data wydania: 2018-12-10
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 34,15 zł
WielowÄ…tkowe studium funkcjonowania przedsiÄ™biorstwa w warunkach wspóÅ‚czesnej gospodarki.
Publikacja podejmuje ważny temat, szczególnie w kontekÅ›cie wyzwaÅ„, przed którymi stojÄ… kierujÄ…cy przedsiÄ™biorstwami w XXI wieku. Autorki dokonaÅ‚y rozpoznania problemów i wyzwaÅ„ pojawiajÄ…cych siÄ™ przed przedsiÄ™biorcami obecnie i w przyszÅ‚oÅ›ci. Ważnym zagadnieniem przedstawionym w monografii jest próba poÅ‚Ä…czenia problematyki modeli biznesowych, finansowania i innowacji oraz zebrania tych szerokich i nieÅ‚atwych zagadnieÅ„ w powiÄ…zane ze sobÄ… treÅ›ci.
Osoby które kupowały "Przedsiębiorstwa w obliczu wyzwań XXI wieku", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Przedsiębiorstwa w obliczu wyzwań XXI wieku eBook -- spis treści
Wstęp
1. Decyzje finansowe i procesy dostosowawcze przedsiÄ™biorstw jako wyraz adaptacji do wspóÅ‚czesnego otoczenia
1.1. WspóÅ‚czesne otoczenie przedsiÄ™biorstw
1.2. Decyzje finansowe przedsiębiorstw
1.3. Restrukturyzacja i procesy dostosowawcze przedsiębiorstw
2. Finansowanie przedsiÄ™biorstw w erze ekonomii wspóÅ‚dzielenia i ekonomii tÅ‚umu
2.1. Wprowadzenie
2.2. WspóÅ‚czesne otoczenie przedsiÄ™biorstw – ekonomia wspóÅ‚dzielenia i ekonomia tÅ‚umu
2.3. Interdyscyplinarny rozwój teorii finansów przedsiÄ™biorstw
2.4. Finansowanie przedsiębiorstw w kontekście rozwoju fintechu
2.5. Alternatywne instrumenty finansowania działalności przedsiębiorstw
2.6. Modele, istota i rozwój crowdfundingu
3. Wiedza w aspekcie kreacji konkurencyjności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych i globalnym
3.1. Systematyzacja pojęć w zakresie stanowiącym przedmiot badań
3.2. Wiedza i jej rola w budowaniu potencjaÅ‚u konkurencyjnego wspóÅ‚czesnych podmiotów gospodarczych na arenie miÄ™dzynarodowej
3.3. Inne czynniki konkurencyjności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych i globalnym
4. Innowacje jako źródÅ‚o przewagi konkurencyjnej wspóÅ‚czesnych przedsiÄ™biorstw
4.1. Podstawy terminologiczne w zakresie innowacji
4.2. Zarządzanie innowacjami w procesach rozwoju przedsiębiorstw
4.3. Znaczenie działalności innowacyjnej w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw na rynkach ponadnarodowych
5. Modele biznesowe przedsiębiorstw w gospodarce postindustrialnej
5.1. Społeczno-kulturowe uwarunkowania zmian w przedsiębiorstwach
5.2. Konsekwencje wynikajÄ…ce z cyfryzacji i serwicyzacji produkcji
5.3. Adaptacja modeli biznesowych do zachodzÄ…cych zmian
5.4. Radykalne zmiany w modelach biznesowych
5.5. Spojrzenie na odnowę przedsiębiorstwa z punktu widzenia wartości organizacji
Bibliografia