reklama - zainteresowany?

Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze - Onepress

Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze
ebook
Autor: Arkadiusz Skuza
ISBN: 978-83-283-1374-3
stron: 136, Format: ebook
Data wydania: 2015-04-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,20 zł (poprzednio: 34,29 zł)
Oszczędzasz: 44% (-15,09 zł)

Dodaj do koszyka Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze

Tagi: E-biznes | Mała firma | Start-up

  • Dlaczego Twój genialny startup nie zarabia, nie dziaÅ‚a globalnie?
  • Do czego inwestorzy sÄ… Ci potrzebni? A może wcale nie sÄ…?
  • Czy KFK, PARP, NCBiR mogÄ… Ci pomóc?
MÅ‚odzi Polacy sÄ… bardzo zdolni. Nasi programiÅ›ci rokrocznie wygrywajÄ… konkursy o Å›wiatowym zasiÄ™gu. Niemal codziennie sÅ‚yszymy o kolejnym polskim wynalazku. Jak grzyby po deszczu wyrastajÄ… niewielkie, dynamiczne firmy, prowadzone przez dwudziesto- i trzydziestolatków, którzy w kilkuosobowych zespoÅ‚ach pracujÄ… nad udoskonaleniem wymyÅ›lonej przez siebie idei biznesu online. TworzÄ… startupy i caÅ‚e serce, czas oraz pieniÄ…dze wkÅ‚adajÄ… w ich rozwój. Jednak zwykle niestety zapominajÄ… o tym, że nie wystarczy dobry pomysÅ‚ — trzeba go jeszcze dobrze sprzedać!

DookoÅ‚a wciąż sÅ‚yszymy, że pieniÄ…dze unijne psujÄ… rynek, a inwestorzy sÄ… chciwi i zabierajÄ… zbyt dużo udziaÅ‚ów. PrzedsiÄ™biorcy obawiajÄ… siÄ™ iść tÄ… drogÄ…. Czy majÄ… jakÄ…Å› alternatywÄ™?

Autor tej książki wie, czym różni siÄ™ genialny pomysÅ‚ na biznes od zyskownego. Wielokrotnie pozyskiwaÅ‚ kapitaÅ‚ dla swoich firm w procesach inwestycyjnych. Jest także ekspertem od startupów i pomaga przedsiÄ™biorcom dziaÅ‚ać na rynkach miÄ™dzynarodowych. Zna rynek firm prowadzonych przez mÅ‚odych przedsiÄ™biorców w Polsce i USA. Teraz swojÄ… wiedzÄ… dzieli siÄ™ z TobÄ…, mÅ‚ody wÅ‚aÅ›cicielu obiecujÄ…cej firmy. Dowiesz siÄ™ stÄ…d m.in., co powoduje, że polskiemu przedsiÄ™biorcy trudno przebić siÄ™ na rynkach zagranicznych, gdzie leżą źródÅ‚a kapitaÅ‚u inwestycyjnego oraz czy możliwe jest prowadzenie firmy opartej tylko na technologii, z pominiÄ™ciem sprzedaży i marketingu.

Dodaj do koszyka Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze

 

Osoby które kupowały "Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze

Spis treści

Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze eBook -- spis treści

Wstęp (7)

Część I. Polski przedsiębiorca, polski inwestor - czyli marzenia o USA i zwiedzanie zoo (9)

  • RozdziaÅ‚ 1. Przedstaw siÄ™, wyraź opiniÄ™ i zrób biznes (11)
  • RozdziaÅ‚ 2. AmerykaÅ„skie zÅ‚oto i ropa naftowa a dotacje unijne (19)
  • RozdziaÅ‚ 3. Czy warto w USA szukać inwestorów? (33)
  • RozdziaÅ‚ 4. Pakuj siÄ™ i wyjeżdżaj. Nie zapominaj o Polsce (49)
  • RozdziaÅ‚ 5. Zwiedzanie zoo, czyli jak bezproduktywnie wydać 10 tys. USD (55)

Część II. Komercjalizacja i smart money (73)

  • RozdziaÅ‚ 6. UmiejÄ™tność przekonywania. Kompleksy i lÄ™k przed samym sobÄ… (75)
  • RozdziaÅ‚ 7. Sprzedaż. Sprzedaż. Sprzedaż (85)
  • RozdziaÅ‚ 8. Komercjalizacja pomysÅ‚ów i rozwiÄ…zaÅ„ - rzuć siÄ™ w rynek bez spadochronu (91)
  • RozdziaÅ‚ 9. Czy kapitaÅ‚ publiczny (tzw. unijny) jest smart i czy ma szansÄ™ pomagać w procesach komercjalizacji (99)

Część III. Innowacja i zespóÅ‚, czyli wiara, poker oraz przywódca (113)

  • RozdziaÅ‚ 10. Trzy historie, które zdarzyÅ‚y siÄ™ naprawdÄ™ (115)
  • RozdziaÅ‚ 11. Sztuka bycia przywódcÄ… (121)
  • RozdziaÅ‚ 12. Innowacja i szybkość na tankowcu (129)

Dodaj do koszyka Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.