Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42 - Onepress
ebook
Autor: Monika Boguszewicz-KreftISBN: 978-83-7941-482-6
stron: 189, Format: ebook
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 44,20 zł (poprzednio: 52,62 zł)
Oszczędzasz: 16% (-8,42 zł)
Tagi: Marketing
Na stronach niniejszej publikacji Czytelnik znajdzie treści dotyczące istotnych i aktualnych zagadnień związanych z marketingiem i społeczną odpowiedzialnością biznesu. Autorzy badają te obszary przyjmując różne punkty widzenia i analizując je w różnych kontekstach oraz wymiarach.
Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki, a także złożoności problemów, które naukowcy starają się poprzez prace badawcze i konceptulane zbadać.
Osoby które kupowały "Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)