reklama - zainteresowany?

Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42 - Onepress

Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42
ebook
Autor: Monika Boguszewicz-Kreft
ISBN: 978-83-7941-482-6
stron: 189, Format: ebook
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,20 zł (poprzednio: 52,62 zł)
Oszczędzasz: 16% (-8,42 zł)

Dodaj do koszyka Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42

Tagi: Marketing

Na stronach niniejszej publikacji Czytelnik znajdzie treści dotyczące istotnych i aktualnych zagadnień związanych z marketingiem i społeczną odpowiedzialnością biznesu. Autorzy badają te obszary przyjmując różne punkty widzenia i analizując je w różnych kontekstach oraz wymiarach.

Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki, a także złożoności problemów, które naukowcy starają się poprzez prace badawcze i konceptulane zbadać.

Dodaj do koszyka Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42

 

Osoby które kupowały "Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42

Spis treści

Dodaj do koszyka Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.