reklama - zainteresowany?

Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach - Onepress

Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach
ebook
Autor: Bill Aulet
Tytuł oryginału: Disciplined Entrepreneurship: 24 Steps to a Successful Startup
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-283-7080-7
stron: 320, Format: ebook
Data wydania: 2014-09-22
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,50 zł (poprzednio: 67,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-33,50 zł)

Dodaj do koszyka Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach

Tagi: E-biznes | Zarządzanie projektami

Przedsiębiorczość to nie tylko nastawienie, ale też konkretny zestaw umiejętności. Program 24 kroków to praktyczny opis procesu, który pozwala odpowiednio ukierunkować energię kreatywną, by w ten sposób zmaksymalizować szanse na sukces i ostateczną siłę oddziaływania przedsięwzięcia.
 
Mitch Kapor,
założyciel Lotus Development Corporation

Zrób sobie startup

Dobry pomysł na biznes to dopiero początek długiej drogi do sukcesu. Aby przekuć ideę w praktykę, potrzebujesz pasji i umiejętności. Pasję na pewno już masz, teraz pora na zdobycie kwalifikacji, które każdy zdyscyplinowany przedsiębiorca musi posiadać, by odnieść sukces.

Ten praktyczny przewodnik pozwoli Ci spojrzeć kompleksowo na proces wprowadzania produktu lub usługi na rynek. Lista kolejnych kroków, które należy podjąć, nie tylko znacznie zwiększy Twoje szanse na udany debiut, ale też pomoże wskazać umiejętności potrzebne całemu Twojemu zespołowi — zwłaszcza w kluczowym, wczesnym okresie życia firmy. Prezentowany tutaj model pozwoli nieustraszonym przedsiębiorcom (takim jak Ty!) szybko i skutecznie wypracować najlepsze rozwiązania. Czy jest to Twoje pierwsze czy kolejne przedsięwzięcie, w tej książce znajdziesz narzędzia, które pomogą Ci stworzyć coś, co ludzie zechcą kupić i czego będą potrzebować — a to zaprowadzi Cię prosto do finansowego sukcesu. Społeczeństwo czeka, więc do roboty!

Dodaj do koszyka Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach

 

Osoby które kupowały "Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Dodaj do koszyka Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach

Spis treści

Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach eBook -- spis treści

  • Recenzje książki Przedsiębiorczość zdyscyplinowana
  • Przedmowa
  • Podziękowania
  • Wprowadzenie
    • Wiadomość dnia przedsiębiorczości można uczyć!
      • Trzy mity, z którymi należy się rozprawić
      • Skąd się biorą sukcesy MIT w przedsiębiorczości?
      • Podział na odrębne typy przedsiębiorczości
        • Mała i średnia przedsiębiorczość (SME)
        • Przedsiębiorczość innowacyjna (IDE)
      • Skoncentrujemy się na firmach IDE
      • Czym są innowacje?
  • 24 kroki, sześć motywów przewodnich
  • Krok 0 Początek
    • Trzy drogi prowadzące do nowego przedsięwzięcia biznesowego
    • Jak przejść od Mam pasję do Mam pomysł lub Dokonałem przełomu technologicznego?
    • Poszukiwanie zespołu założycielskiego przedsiębiorczość to nie jest sport indywidualny
    • Co dalej?
  • Krok 1. Segmentacja rynku
    • W ramach tego kroku nauczysz się:
    • Jedyny i wystarczający warunek do założenia firmy
    • Tworzenie nowego rynku, który zdominujesz
    • Gdy płacący klienci wyprowadzą Cię w pole
    • Płacący klient to skomplikowana sprawa klient podstawowy i drugoplanowy oraz rynki dwustronne
    • Segmentacja rynku w praktyce
      • Krok 1A. Burza mózgów
      • Krok 1B. Zawężanie
      • Krok 1C. Pierwotne badania rynku
        • Jak rozmawiać z potencjalnymi klientami?
        • Porządkowanie badań
    • Ile czasu należy poświęcić na segmentację rynku?
    • Przykład
      • SensAble Technologies
    • Podsumowanie
  • Krok 2. Wybór przyczółka rynkowego
    • W ramach tego kroku nauczysz się:
    • Jak wybrać przyczółek rynkowy?
    • Trzeba dokonać dalszej segmentacji przyczółka rynkowego
      • Trzy warunki definiujące rynek
    • Przykład
      • SensAble Technologies
      • Pielęgnacja skóry z głową
    • Podsumowanie
  • Krok 3. Tworzenie profilu użytkownika końcowego
    • W ramach tego kroku nauczysz się:
    • Dlaczego konkretna grupa demograficzna?
      • Potencjalne cechy, które należy uwzględnić w profilu użytkownika końcowego
    • Czy w Twoim zespole założycielskim znalazł się ktoś pasujący do profilu użytkownika końcowego?
    • Przykłady
      • SensAble Technologies
      • Łączenie dojazdów, Rosja
      • Baseball Buffet
    • Podsumowanie
  • Krok 4. Obliczanie rozmiarów całkowitego dostępnego rynku (TAM) w ramach przyczółka rynkowego
    • W ramach tego kroku nauczysz się:
    • Analiza oddolna
    • Analiza odgórna
    • Od Ilu użytkowników końcowych? do Pokaż pieniądze
    • Jak duży powinien być mój TAM?
    • Przykłady
      • SensAble Technologies
        • LISTA KLIENTÓW Z BRANŻY ZABAWKARSKIEJ
        • LISTA KLIENTÓW Z BRANŻY OBUWNICZEJ
      • OnDemandKorea
    • Podsumowanie
  • Krok 5. Zdefiniuj użytkownika modelowego na przyczółku rynkowym
    • W ramach tego kroku nauczysz się:
    • Wybór i charakterystyka użytkownika modelowego
    • Wskazywanie użytkownika modelowego to coś więcej niż zwykłe ćwiczenie
    • Czy powinienem wskazać kilku użytkowników modelowych? A jeśli tak, to kiedy?
    • Użytkownik modelowy pomaga się skupić na właściwych działaniach podpowiada też, czego nie należy robić
    • Przykłady
      • Użytkownik modelowy firmy Mechanical Water Filtration Systems (B2B)
      • SensAble Technologies
    • Podsumowanie
  • Krok 6. Analiza zastosowania produktu w pełnym cyklu życia
    • W ramach tego kroku:
    • Co należy uwzględnić w analizie zastosowania w pełnym cyklu życia?
    • Przykłady
      • Jak użytkownik będzie korzystać z produktu? Element analizy zastosowania Satisfier
      • Pełniejsza analiza zastosowania FillBee
    • Podsumowanie
  • Krok 7. Ogólna specyfikacja produktu
    • W ramach tego kroku:
    • Opracowanie ogólnej specyfikacji produktu
    • Kolejny etap broszura produktu
    • Przykłady
      • Altaeros Energies
      • Baseball Buffet
      • SensAble Technologies
      • Przykład broszury Lifetime Supply
    • Podsumowanie
  • Krok 8. Liczbowe ujęcie propozycji wartości
    • W ramach tego kroku:
    • Dopasowanie propozycji wartości do priorytetów użytkownika modelowego
    • Przede wszystkim prostota rzeczywistość a możliwości
    • Przykłady
      • SensAble Technologies
      • InTouch
      • Meater
    • Podsumowanie
  • Krok 9. Wskaż dziesięciu następnych klientów
    • W ramach tego kroku:
    • Jak przeprowadzić ten krok?
    • Czy charakterystyka użytkownika modelowego jest poprawna?
    • Postępowanie z negatywnymi informacjami zwrotnymi
    • Przykłady
      • Wychwytywanie metanu na składowiskach odpadów
      • Wirtualna akademia sztuki przykład dwustronnego rynku w sektorze B2C
    • Podsumowanie
  • Krok 10. Zdefiniuj swoją podstawową kompetencję
    • W ramach tego kroku:
    • Przykłady podstawowej kompetencji
    • Jak zdefiniować podstawową kompetencję?
    • A co z własnością intelektualną? Co z kulturą?
    • Podstawowa kompetencja to nie to samo co pozycja konkurencyjna
    • Definicja podstawowej kompetencji nie może się sprowadzać do przewagi pioniera
    • Wyłączność na współpracę z dostawcami zwykle nie stanowi istoty definicji podstawowej kompetencji
    • Przykład
      • SensAble Technologies
    • Podsumowanie
  • Krok 11. Opracuj wykres pozycji konkurencyjnej
    • W ramach tego kroku:
    • Najpoważniejsza konkurencja, czyli status quo klienta
    • Jak nakreślić wykres pozycji konkurencyjnej?
    • Przykłady
      • SensAble Technologies
      • SunSpring
    • Podsumowanie
  • Krok 12. Opisz jednostkę decyzyjną klienta
    • W ramach tego kroku:
    • Główne role w obrębie jednostki decyzyjnej
    • Pozostałe role w obrębie jednostki decyzyjnej
    • Jak ustalić skład jednostki decyzyjnej?
    • Przykłady
      • Przykład z sektora B2B Mechanical Water Filtration Systems
      • Przykład z sektora B2B ciekawy przypadek zdrowego powietrza
      • Rynek konsumencki LARK Technologies
    • Podsumowanie
  • Krok 13. Mapa procesu pozyskiwania płacącego klienta
    • W ramach tego kroku:
    • Jak stworzyć mapę tego procesu?
    • Kompetencje w sprawie wydatków i zakupów
    • Liczy się czas
    • Rynek konsumencki a rynek B2B
    • Przykłady
      • Mechanical Water Filtration Systems
        • Nowy projekt
        • Reinstalacja systemu
        • Nowy projekt
        • Reinstalacja systemu
      • Przepisy prawa jako czynnik utrudniający wejście na rynek PayPal dla dzieci
    • Podsumowanie
  • Krok 14. Obliczanie rozmiarów całkowitego dostępnego rynku (TAM) dla rynków rozwojowych
    • W ramach tego kroku:
    • Jak obliczyć rozmiary szerszego TAM?
    • Przykład
      • Smart Skin Care
    • Podsumowanie
  • Krok 15. Opracuj model biznesowy
    • W ramach tego kroku:
    • Model biznesowy to nie to samo co polityka cenowa
    • Kluczowe czynniki istotne przy projektowaniu modelu biznesowego
    • Udostępnianie za darmo trudno nazwać modelem biznesowym
    • Ogólne kategorie modeli biznesowych
    • Poszukiwanie rozwiązań poza istniejącymi schematami
    • Podsumowanie
  • Krok 16. Ustal założenia polityki cenowej
    • W ramach tego kroku:
    • Podstawowe koncepcje dotyczące polityki cenowej
    • Przykład
      • Helios
    • Podsumowanie
  • Krok 17. Oblicz wartość klienta w cyklu życia (LTV)
    • W ramach tego kroku:
    • Podstawowe dane do uwzględnienia przy obliczaniu LTV
    • Jak obliczyć wartość klienta w cyklu życia?
    • Jak obliczyć LTV wichajster plus roczna opłata serwisowa
    • Ważne kwestie
    • Przykłady
      • Helios
      • Skrajny przykład LTV Pet Rock
    • Podsumowanie
  • Krok 18. Mapa procesu sprzedaży prowadzącego do pozyskania klienta
    • W ramach tego kroku:
    • Cztery czynniki, które przedsiębiorcy często pomijają przy szacowaniu kosztów pozyskania klienta
    • Proces sprzedaży z czasem się zmienia
    • Jak nakreślić mapę procesu sprzedaży?
    • Porównanie procesów sprzedaży: Zynga, Groupon, LinkedIn oraz Facebook
    • Przykład
      • LARK Technologies
    • Podsumowanie
  • Krok 19. Oblicz koszt pozyskania klienta (COCA)
    • W ramach tego kroku:
    • Dlaczego wskaźnik COCA jest ważny?
    • Jak nie liczyć COCA metoda oddolna
    • Właściwy sposób liczenia COCA metoda odgórna
    • Jak obniżyć poziom COCA?
    • Przykłady
      • Associated Gas Energy model sprzedaży bezpośredniej
      • FillBee
      • Przykład zastosowania benchmarkingu Speakeasy
      • Przykład, jak można kreatywnie obniżać COCA Dollar Shave Club
    • Podsumowanie
  • Krok 20. Zdefiniuj podstawowe założenia
    • W ramach tego kroku:
    • Jak wskazać podstawowe założenia działalności?
    • Przykład
      • Sasa
    • Podsumowanie
  • Krok 21. Sprawdź swoje podstawowe założenia
    • W ramach tego kroku:
    • Zdefiniowałeś już założenia, pora poddać je weryfikacji
    • Przykłady założeń, które łatwo poddać weryfikacji zespoły studentów
      • Założenie: użytkownicy w wieku 25 34 lat korzystają z prognozy pogody na smartfonie i na tej podstawie wybierają strój
      • Założenie: neohipisi w wieku 25 34 lat korzystają ze smartfonów podczas zakupów w sklepie spożywczym
      • Założenie: badania opinii publicznej można skuteczniej prowadzić na Facebooku niż tradycyjnymi metodami telefonicznymi
      • Założenie: ludzie będą chętnie dopisywać różne rzeczy na tablicy, na której coś się już znajduje
    • Podsumowanie
  • Krok 22. Zdefiniuj minimalnie satysfakcjonujący produkt biznesowy (MVBP)
    • W ramach tego kroku:
    • Trzy kryteria minimalnie satysfakcjonującego produktu biznesowego
    • Przykłady
      • Home Team Therapy
      • StyleUp
      • ThriveHive
    • Podsumowanie
  • Krok 23. Wykaż, że pies zechce jeść karmę dla psów
    • W ramach tego kroku:
    • Przykłady
      • StyleUp
      • ThriveHive
        • Dostęp do rynku
        • Proces sprzedaży
        • Oferowanie wartości
    • Podsumowanie
  • Krok 24. Opracuj plan produktu
    • W ramach tego kroku:
    • Przykład
      • SensAble Technologies
    • Podsumowanie
  • Posłowie: Biznes to coś więcej niż 24 kroki
  • Słowniczek
  • O autorze

Dodaj do koszyka Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.