reklama - zainteresowany?

Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne - Onepress

Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne
Autor: Piecuch Teresa
ISBN: 978-8-3255-5291-6
stron: 272, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)

Dodaj do koszyka Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne

Tagi: Bizneswoman | Kompetencje osobiste | Zarządzanie

Monografia stanowi syntetyczną, a jednocześnie szeroką analizę literatury przedmiotu z zakresu przedsiębiorczości. Kierowana jest przede wszystkim do studentów szkół wyższych na kierunkach ekonomicznych i zarządzania jako podręcznik do podstaw przedsiębiorczości. Stanowi też interesującą lekturę dla praktyków – przedsiębiorców oraz menedżerów działających w sektorze MSP.

Książka prezentuje m.in.:

  • różnorodne podejścia do przedsiębiorczości zawarte w teoriach ekonomii i zarządzania,
  • charakterystykę przedsiębiorczości w różnych ujęciach, nowe aspekty w teorii przedsiębiorczości,
  • charakterystykę przedsiębiorcy – jego cechy, motywy, różne rodzaje przedsiębiorców,
  • uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości – zarówno wewnętrzne (tkwiące w przedsiębiorcy – podmiocie), jak i zewnętrzne (wynikające z otoczenia),
  • specyfikę MSP oraz ich rolę w kreowaniu zachowań przedsiębiorczych,
  • tradycyjne i niekonwencjonalne formy finansowania działalności MSP oraz instytucjonalne formy wsparcia tego sektora.

Drugie wydanie zostało wzbogacone o zagadnienia dotyczące:

  • przedsiębiorczości rodzinnej, jej istoty i rodzajów, najważniejszych problemów związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstw rodzinnych;
  • przedsiębiorczości kobiet, którą scharakteryzowano w kontekście trudnej sytuacji kobiet na rynku pracy i w pracy zawodowej;
  • przedsiębiorczości akademickiej, będącej przejawem innowacyjnej koncepcji przedsiębiorczości rozwijanej wśród studentów i pracowników naukowych uczelni;
  • przedsiębiorczości społecznej, a także ekonomii społecznej.

Dodaj do koszyka Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne

 

Osoby które kupowały "Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne", wybierały także:

  • Kobieta z planem na
  • Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy
  • Skuteczny coaching dla zaawansowanych
  • Kobieta z planem na
  • Grzeczne dziewczynki nie awansują. 133 błędy popełniane przez kobiety, które nieświadomie niszczą własną karierę. Wydanie III

Dodaj do koszyka Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.