reklama - zainteresowany?

Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm - Onepress

Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm
Autor: Andy Wibbels
Tytuł oryginału: Blogwild!: A Guide for Small Business Blogging
Tłumaczenie: Małgorzata Głogowska
ISBN: 83-246-0534-7
stron: 192, Format: 122x194, okładka: twarda
Data wydania: 2007-03-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,00 zł

Dodaj do koszyka Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm

Tagi: E-biznes | Mała firma

Marketing bez wysiłku --
reklamuj się za darmo i poznaj prawdziwe opinie klientów

  • Jak wypromować nowy blog, który przyciÄ…gnie tysiÄ…ce internautów?
  • Jak zaÅ‚ożyć blog i umieÅ›cić go w sieci?
  • Jak zostać dziennikarzem obywatelskim? (Nowy model public relations)

Wyobraź sobie, że znajdujesz się w wielkim gmachu pełnym ludzi. Wyraźnie słyszysz każdy szept: możesz podsłuchiwać, kogo zechcesz. Możesz otworzyć usta i powiedzieć coś w taki sposób, żeby każdy adresat usłyszał to jako głos kierowany wyłącznie do niego. Taką halą jest cały internet, a uchem, które pozwala Ci wychwytywać głosy, jest Twój blog internetowy. Załóż własny blog. Dowiedz się, co myślą klienci. Nawiąż z nimi bezpośredni kontakt i rozpowszechniaj pocztą pantoflową plotki o swojej ofercie.

Blog to dziennik internetowy. Zawiera wpisy zwane postami, poukładane chronologicznie. Każdy może je czytać. Każdy może dodać swój post i wyrazić w nim własną opinię. Więcej: z łatwością można założyć swój własny dziennik internetowy. To bardzo proste: jeśli potrafisz wysłać e-mail, potrafisz też założyć blog. Przekonaj się, dlaczego świat oszalał na punkcie tego medium. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • gdzie szukać blogów w internecie (rodzaje blogów i użyteczne Å‚Ä…cza),
  • jakich 8 elementów decyduje o popularnoÅ›ci dziennika internetowego,
  • kto czyta blogi (do jakich klientów możesz dotrzeć w ten sposób),
  • jak wykorzystać blog do promocji strony internetowej -- i odwrotnie,
  • jak zastÄ…pić blogiem newsletter rozsyÅ‚any pocztÄ… e-mail,
  • jak "czyÅ›cić" blog (filtrowanie komentarzy),
  • jak dostosowywać istniejÄ…cy blog do nowych tematów, które sÄ… na topie.

Komercyjny pamiętnik w sieci

Dodaj do koszyka Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm

Spis treści

Prowad

Dodaj do koszyka Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.