Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji - Onepress
ISBN: 978-83-7941-479-6
stron: 159, Format: ebook
Data wydania: 2012-06-01
Ksi臋garnia: Onepress
Cena ksi膮偶ki: 41,08 z艂 (poprzednio: 48,90 z艂)
Oszcz臋dzasz: 16% (-7,82 z艂)
Prze艂om wieku XIX i XX to bez w膮tpienia era informacji, w kt贸rej na skutek nowych rozwi膮za艅 telekomunikacyjnych i informatycznych, rzeczywisto艣膰 go颅spodarcza nabra艂a multimedialnego, interaktywnego oraz wirtualnego charakteru. Dzi臋ki dynamicznemu rozwojowi system贸w komunikacji (telefonii ko颅m贸rkowej, Internetu, telewizji interaktywnej), klienci maj膮 dost臋p do ogromnej ilo艣ci informacji. Maj膮 te偶 wi臋ksz膮 艣wiadomo艣膰 swoich potrzeb oraz rosn膮 ich wymagania co do poziomu obs艂ugi - oczekuj膮 szybkiego i profesjonalnego 艣wiadczenia us艂ug, indywidualnego podej艣cia oraz wi臋kszego zaanga偶o颅wania i empatii ze strony pracownik贸w. Wobec przedstawionych warunk贸w, instytucje finansowe s膮 zmuszone podejmowa膰 liczne dzia艂ania prorynko颅we w celu pozyskania i utrzymania klienta.
W niniejszej publikacji podj臋to pr贸b臋 identyfikacji prorynkowych zmian, jakie podejmuj膮 instytucje finansowe w erze informacji. Ponadto, przedstawiono wyniki bada艅 dotycz膮ce oceny prowadzonej dzia艂alno艣ci zorientowanej na pozyskanie i utrzymanie klienta przez wybrane banki funkcjonuj膮ce w Pol颅sce. W szczeg贸lno艣ci przeanalizowano:
- przemiany w funkcjonowaniu gie艂d papier贸w warto艣ciowych w ostatnich dw贸ch dekadach oraz dzia艂ania w celu pozyskania klient贸w, tj. inwestor贸w oraz emitent贸w,
- zmiany w zakresie orientacji marketingowej bank贸w ze sprzeda偶owej na prorynkow膮, ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem dzia艂a艅 nakierowanych na bu颅dow臋 wizerunku banku,
- procesy budowania marketingu relacji w celu pomna偶ania kapita艂u banku poprzez tworzenie warto艣ci dla klienta.
Ksi膮偶ka skierowana jest zar贸wno do pracownik贸w naukowych, jak i praktyk贸w zatrudnionych w instytucjach finansowych, zainteresowanych proble颅matyk膮 pozyskiwania i budowania d艂ugotrwa艂ych relacji z klientem, a tak偶e pracownik贸w dzia艂贸w finansowych i zarz膮dzania, odpowiedzialnych za poli颅tyk臋 przedsi臋biorstwa zorientowan膮 na klienta. Publikacja mo偶e by膰 r贸wnie偶 wykorzystana jako podr臋cznik dla student贸w wydzia艂贸w ekonomicznych i zarz膮dzania, a tak偶e dla s艂uchaczy studi贸w podyplomowych z zakresu marketingu, finans贸w oraz rachunkowo艣ci zarz膮dczej.
Osoby kt贸re kupowa艂y "Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji", wybiera艂y tak偶e:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 z艂, (12,90 z艂 -76%)
- Regu艂a 80/20. Zasada, kt贸ra odmienia 艣wiat 47,78 z艂, (12,90 z艂 -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwa膰 z prac膮 na etacie i zacz膮膰 zarabia膰 w sieci 47,78 z艂, (12,90 z艂 -73%)
- Jedna kampania do wolno艣ci. Jak stworzy膰 produkt online, pozyska膰 klient贸w i 偶y膰 na w艂asnych warunkach 47,78 z艂, (12,90 z艂 -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywno艣ci ludzi sukcesu 39,67 z艂, (11,90 z艂 -70%)