Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji - Onepress
ISBN: 978-83-7941-479-6
stron: 159, Format: ebook
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 41,08 zł (poprzednio: 48,90 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,82 zł)
PrzeÅ‚om wieku XIX i XX to bez wÄ…tpienia era informacji, w której na skutek nowych rozwiÄ…zaÅ„ telekomunikacyjnych i informatycznych, rzeczywistość goÂspodarcza nabraÅ‚a multimedialnego, interaktywnego oraz wirtualnego charakteru. DziÄ™ki dynamicznemu rozwojowi systemów komunikacji (telefonii koÂmórkowej, Internetu, telewizji interaktywnej), klienci majÄ… dostÄ™p do ogromnej iloÅ›ci informacji. MajÄ… też wiÄ™kszÄ… Å›wiadomość swoich potrzeb oraz rosnÄ… ich wymagania co do poziomu obsÅ‚ugi - oczekujÄ… szybkiego i profesjonalnego Å›wiadczenia usÅ‚ug, indywidualnego podejÅ›cia oraz wiÄ™kszego zaangażoÂwania i empatii ze strony pracowników. Wobec przedstawionych warunków, instytucje finansowe sÄ… zmuszone podejmować liczne dziaÅ‚ania prorynkoÂwe w celu pozyskania i utrzymania klienta.
W niniejszej publikacji podjÄ™to próbÄ™ identyfikacji prorynkowych zmian, jakie podejmujÄ… instytucje finansowe w erze informacji. Ponadto, przedstawiono wyniki badaÅ„ dotyczÄ…ce oceny prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci zorientowanej na pozyskanie i utrzymanie klienta przez wybrane banki funkcjonujÄ…ce w PolÂsce. W szczególnoÅ›ci przeanalizowano:
- przemiany w funkcjonowaniu giełd papierów wartościowych w ostatnich dwóch dekadach oraz działania w celu pozyskania klientów, tj. inwestorów oraz emitentów,
- zmiany w zakresie orientacji marketingowej banków ze sprzedażowej na prorynkowÄ…, ze szczególnym uwzglÄ™dnieniem dziaÅ‚aÅ„ nakierowanych na buÂdowÄ™ wizerunku banku,
- procesy budowania marketingu relacji w celu pomnażania kapitału banku poprzez tworzenie wartości dla klienta.
Książka skierowana jest zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zatrudnionych w instytucjach finansowych, zainteresowanych probleÂmatykÄ… pozyskiwania i budowania dÅ‚ugotrwaÅ‚ych relacji z klientem, a także pracowników działów finansowych i zarzÄ…dzania, odpowiedzialnych za poliÂtykÄ™ przedsiÄ™biorstwa zorientowanÄ… na klienta. Publikacja może być również wykorzystana jako podrÄ™cznik dla studentów wydziałów ekonomicznych i zarzÄ…dzania, a także dla sÅ‚uchaczy studiów podyplomowych z zakresu marketingu, finansów oraz rachunkowoÅ›ci zarzÄ…dczej.
Osoby które kupowały "Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)