reklama - zainteresowany?

Promocja sprzedaży - Onepress

Promocja sprzedaży
Autor: Julian Cummins, Roddy Mullin
Tytuł oryginału: Sales Promotion
TÅ‚umaczenie: Anna Kanclerz (rozdz. 1 - 6), Magdalena Strzelecka (rozdz. 7 - 16 dod. A)
ISBN: 83-7361-652-7
stron: 272, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2004-12-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,90 zł

Dodaj do koszyka Promocja sprzedaży

Tagi: Marketing | Sprzedaż

Promocja sprzedaży to jeden z najskuteczniejszych sposobów zdobycia przewagi rynkowej. Szacuje się, że około 60% konsumentów regularnie korzysta z jakiejś formy promocji sprzedaży. Przygotowanie skutecznej kampanii promocyjnej nie jest prostym zadaniem -- należy wziąć pod uwagę specyfikę produktu, grupy docelowej, a nawet pory roku. Aby produkt został zauważony na tle innych produktów, należy odpowiednio zaprojektować narzędzia promocji, nie zapominając również o zasadach ekonomii.

"Promocja sprzedaży" to książka opisująca zagadnienie promocji sprzedaży i stosowane w niej techniki. Na praktycznych przykładach przedstawia wypróbowane metody stosowane przez firmy pozostające w czołówce w swojej branży. Dzięki wiadomościom z tej książki przygotujesz oferty przyciągające nowych klientów i przynoszące zadowolenie już istniejącym.

  • Badania klientów
  • KorzyÅ›ci z promocji sprzedaży
  • Metody wykorzystania promocji
  • Nieszablonowe sposoby przygotowywania kampanii promocyjnych
  • Współpraca z firmami usÅ‚ugowymi
  • Wdrażanie kampanii promocyjnych
  • Regulacje prawne dotyczÄ…ce promocji sprzedaży
  • Badania marketingowe
  • Techniki promocji sprzedaży
  • Różne rodzaje promocji

Wykorzystaj możliwości, jakie daje współczesny rynek,
i stwórz doskonałą strategię promocyjną.

Dodaj do koszyka Promocja sprzedaży

Spis treści

Promocja sprzeda

Dodaj do koszyka Promocja sprzedaży

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.