reklama - zainteresowany?

Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarzÄ…dzania relacjami z klientami - Onepress

Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarzÄ…dzania relacjami z klientami
Autor: Chris Todman
Tytuł oryginału: Designing A Data Warehouse: Supporting Customer Relationship Management
Tłumaczenie: Paweł Gonera
ISBN: 978-83-246-3225-1
stron: 296, Format: 172x245 , okładka: twarda
Data wydania: 2011-08-22
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,00 zł

Dodaj do koszyka Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarzÄ…dzania relacjami z klientami

Umiejętnie zarządzaj informacjami!

  • Czym sÄ… hurtownie danych?
  • Jak je zaprojektować, aby wykorzystać maksimum ich możliwoÅ›ci?
  • Jak wydajnie zarzÄ…dzać relacjami z klientem?

Zastanawiasz się, jak zmaksymalizować zyski czerpane z właściwego zarządzania relacjami z klientem? Jest to pytanie, które spędza sen z oczu każdemu przedsiębiorcy. Jedną z możliwości jest wykorzystanie odpowiednio zaprojektowanej hurtowni danych. Projekt takiej bazy danych, uwzględniającej potrzeby klienta, wymaga nowych technik i metodologii. Jakich?

Na to pytanie odpowiada Chris Todman w książce, którą trzymasz w rękach. Wiodący konsultant w dziedzinie hurtowni danych przedstawi Ci kompletną metodologię, pozwalającą na zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie hurtowni danych pod kątem zarządzania relacjami z klientem. Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki. Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM. Ponadto nauczysz się zarządzać projektem, przejrzysz możliwości dostępnego oprogramowania oraz zdobędziesz wiedzę o perspektywach rozwoju. To wszystko znajdziesz w tej długo oczekiwanej książce, poświęconej hurtowniom danych.

  • ZarzÄ…dzanie relacjami z klientem
  • Wartość marki
  • ZarzÄ…dzanie kampaniami
  • Marketing personalizowany
  • Budowanie hurtowni danych — komponent ekstrakcji oraz integracji danych
  • Baza danych hurtowni — opis encji
  • Problemy przy wykorzystywaniu relacyjnych baz danych
  • Problemy z obróbkÄ… czasu w hurtowniach danych
  • Wybór modelu koncepcyjnego
  • Modelowanie metodÄ… kropki
  • Modelowanie logiczne — schemat, wybór rozwiÄ…zania, ograniczenia
  • Implementacja fizyczna
  • ZarzÄ…dzanie kopiami zapasowymi
  • Aplikacje CRM
  • ZarzÄ…dzanie projektem
  • Oprogramowanie
  • PrzyszÅ‚ość hurtowni danych
  • Sprawdź, jak zmaksymalizować zyski poprzez wÅ‚aÅ›ciwe zarzÄ…dzanie relacjami z klientem!

    Dodaj do koszyka Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarzÄ…dzania relacjami z klientami

 

Osoby które kupowały "Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarzÄ…dzania relacjami z klientami

Spis treści

Dodaj do koszyka Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarzÄ…dzania relacjami z klientami

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.