Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II - Onepress

ISBN: 978-83-283-7488-1
stron: 232, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2020-12-02
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 26,94 zł (poprzednio: 44,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-17,96 zł)
Zacznij programować już dziś!
To kolejne wydanie książki, która zachwyciła tysiące dzieci i rodziców!
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Przekonajcie się o tym wraz z dziećmi - dzięki tej wyjątkowej książce! Zaprezentowane w niej treści i zadania powstały na bazie kilkuletnich doświadczeń zebranych podczas zajęć dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej.
Choć to przewodnik przeznaczony dla dzieci, może być również świetną pomocą dydaktyczną dla dorosłych towarzyszących swoim pociechom w nauce oraz osób, które po prostu chcą poznać podstawy programowania komputerowego. Łatwo, szybko i praktycznie - właśnie tak nauczycie się programować z tą książką!
- Prosty i przyjemny w nauce edytor graficzny
- Efektywna nauka przez zabawę w świecie Minecrafta
- Wsparcie w zrozumieniu różnych języków programowania
- Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych
- Przydatna wiedza matematyczna
- Zadania z rozwiązaniami
Zostań programistą i specjalistą od Minecrafta!
Osoby które kupowały "Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II", wybierały także:
- ASAP. Jak nauczyć się języka obcego tak szybko, jak to możliwe 34,06 zł, (10,90 zł -68%)
- ASAP. Jak nauczyć się języka obcego tak szybko, jak to możliwe 34,15 zł, (15,71 zł -54%)
- Getting Things Done dla nastolatków. Jak ogarnąć wiele spraw i zyskać mnóstwo czasu 37,00 zł, (18,50 zł -50%)
- Gitara dla bystrzaków. Wydanie IV 44,90 zł, (22,45 zł -50%)
- Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę 34,90 zł, (17,45 zł -50%)
Spis treści
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II -- spis treci
Wstp 7
Wane informacje 8
Rozdzia 1. Co to jest programowanie i kto moe programowa? 9
Rozdzia 2. Co bdzie nam potrzebne? 11
Rozdzia 3. ów w akcji 39
Rozdzia 4. Zaczynamy programowanie 58
Rozdzia 5. ów budowniczy 64
Rozdzia 6. Instrukcja Repeat 78
Rozdzia 7. Funkcja Select Slot 84
Rozdzia 8. Zmienne liczbowe 91
Rozdzia 9. Funkcja Say i zmienne tekstowe 96
Rozdzia 10. Liczby losowe 104
Rozdzia 11. Prawda czy fasz 109
Rozdzia 12. Instrukcja warunkowa if 113
Rozdzia 13. Instrukcja warunkowa else 120
Rozdzia 14. Funkcja Detect 125
Rozdzia 15. Instrukcja else if 131
Rozdzia 16. Ptla while 137
Rozdzia 17. Operatory logiczne 142
Rozdzia 18. Funkcja Inspect Block 147
Rozdzia 19. Funkcja Detect Redstone 152
Rozdzia 20. Funkcja Set Redstone 160
Rozdzia 21. Podzia kodu na kilka programów 169
Rozdzia 22. Funkcja Item Count 175
Rozdzia 23. Funkcja Inspect Item 179
Rozdzia 24. Funkcje Drop Items i Take Items 186
Rozdzia 25. Funkcja Compare 192
Rozdzia 26. Funkcja Random Boolean 198
Rozdzia 27. Ptla for 201
Rozdzia 28. Podsumowanie 205
Rozdzia 29. Rozwizania zada 206
Twoja lista wykonanych zada 229