reklama - zainteresowany?

Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji - Onepress


ebook
Autor: Urszula Chrąchol-Barczyk
ISBN: 978-83-65648-86-0
stron: 120, Format: ebook
Data wydania: 2019-01-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 25,90 zł (poprzednio: 39,85 zł)
Oszczędzasz: 35% (-13,95 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Marketing

Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji", wybierały także:

  • Real Madryt Strategia sukcesu
  • E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda

Dodaj do koszyka

Spis treści

Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji eBook -- spis treści

Wstęp
1. Lojalność a inne kategorie ekonomiczne
   1.1. Zadowolenie klienta
   1.2. Satysfakcja klienta
   1.3. Lojalność klienta
2. Program lojalnościowy
   2.1. Istota programów lojalnościowych
   2.2. Rodzaje programów lojalnościowych
   2.3. Charakterystyka programów lojalnościowych skierowanych do konsumentów (B2C) oraz w segmencie B2B
3. Budowa programu lojalnościowego
   3.1. Etapy budowy programu lojalnościowego
   3.2. Strona internetowa
   3.3. Komunikacja
   3.4. Nagrody
4. Nowe rozwiązania w programach lojalnościowych
   4.1. Grywalizacja w programach lojalnościowych
   4.2. Big Data w programach lojalnościowych
5. Budowanie relacji z klientami poprzez program
6. Programy lojalnościowe B2C – wybrane studia przypadków
   6.1. Nagrody przyznawane programom lojalnościowym w Polsce
   6.2. Payback
   6.3. Mój Empik
   6.4. Ikea Family
   6.5. Smyk i Spółka
   6.6. Priceless specials
7. Programy lojalnościowe B2B – wybrane studia przypadków
   7.1. Rock Town
   7.2. Grohe Smart
   7.3. Zyskuj z 6-tym Zmysłem
   7.4. ZielonoMocni Wyzwanie Mocy
   7.5. Hortex Premia
Bibliografia

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.