reklama - zainteresowany?

Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji - Onepress

Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji
ebook
Autor: Urszula Chrąchol-Barczyk
ISBN: 978-83-65648-86-0
stron: 120, Format: ebook
Data wydania: 2019-01-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,15 zł

Dodaj do koszyka Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji

Tagi: Marketing | Zarządzanie

Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.

Dodaj do koszyka Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji

 

Osoby które kupowały "Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji

Spis treści

Dodaj do koszyka Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.