reklama - zainteresowany?

Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji - Onepress

Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji
ebook
Autor: Urszula ChrÄ…chol-Barczyk
ISBN: 978-83-65648-86-0
stron: 120, Format: ebook
Data wydania: 2019-01-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,39 zł (poprzednio: 33,88 zł)
Oszczędzasz: 28% (-9,49 zł)

Dodaj do koszyka Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Książka stanowi doskonaÅ‚e narzÄ™dzie zarówno dla firm chcÄ…cych stworzyć wÅ‚asny program lojalnoÅ›ciowy, jak i dla tych, którzy już program posiadajÄ…. DziÄ™ki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiÄ…zania, jakie wspóÅ‚czeÅ›nie oferujÄ… programy lojalnoÅ›ciowe swoim uczestnikom. WÅ›ród przeanalizowanych przykÅ‚adów znajdujÄ… siÄ™ programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczÄ…ce omawianego pojÄ™cia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworzÄ…c program lojalnoÅ›ciowy.

Dodaj do koszyka Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji

 

Osoby które kupowały "Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Canva. Kurs video. Projektowanie graficzne od A do Z

Dodaj do koszyka Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji

Spis treści

Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji eBook -- spis treści

Wstęp
1. Lojalność a inne kategorie ekonomiczne
   1.1. Zadowolenie klienta
   1.2. Satysfakcja klienta
   1.3. Lojalność klienta
2. Program lojalnościowy
   2.1. Istota programów lojalnoÅ›ciowych
   2.2. Rodzaje programów lojalnoÅ›ciowych
   2.3. Charakterystyka programów lojalnoÅ›ciowych skierowanych do konsumentów (B2C) oraz w segmencie B2B
3. Budowa programu lojalnościowego
   3.1. Etapy budowy programu lojalnoÅ›ciowego
   3.2. Strona internetowa
   3.3. Komunikacja
   3.4. Nagrody
4. Nowe rozwiązania w programach lojalnościowych
   4.1. Grywalizacja w programach lojalnoÅ›ciowych
   4.2. Big Data w programach lojalnoÅ›ciowych
5. Budowanie relacji z klientami poprzez program
6. Programy lojalnoÅ›ciowe B2C – wybrane studia przypadków
   6.1. Nagrody przyznawane programom lojalnoÅ›ciowym w Polsce
   6.2. Payback
   6.3. Mój Empik
   6.4. Ikea Family
   6.5. Smyk i SpóÅ‚ka
   6.6. Priceless specials
7. Programy lojalnoÅ›ciowe B2B – wybrane studia przypadków
   7.1. Rock Town
   7.2. Grohe Smart
   7.3. Zyskuj z 6-tym ZmysÅ‚em
   7.4. ZielonoMocni Wyzwanie Mocy
   7.5. Hortex Premia
Bibliografia

Dodaj do koszyka Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.