Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji - Onepress
ISBN: 978-83-65648-86-0
stron: 120, Format: ebook
Data wydania: 2019-01-08
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 24,39 zł (poprzednio: 33,88 zł)
Oszczędzasz: 28% (-9,49 zł)
Książka stanowi doskonaÅ‚e narzÄ™dzie zarówno dla firm chcÄ…cych stworzyć wÅ‚asny program lojalnoÅ›ciowy, jak i dla tych, którzy już program posiadajÄ…. DziÄ™ki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiÄ…zania, jakie wspóÅ‚czeÅ›nie oferujÄ… programy lojalnoÅ›ciowe swoim uczestnikom. WÅ›ród przeanalizowanych przykÅ‚adów znajdujÄ… siÄ™ programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczÄ…ce omawianego pojÄ™cia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworzÄ…c program lojalnoÅ›ciowy.
Osoby które kupowały "Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Canva. Kurs video. Projektowanie graficzne od A do Z 89,00 zł, (26,70 zł -70%)
Spis treści
Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji eBook -- spis treści
Wstęp
1. Lojalność a inne kategorie ekonomiczne
1.1. Zadowolenie klienta
1.2. Satysfakcja klienta
1.3. Lojalność klienta
2. Program lojalnościowy
2.1. Istota programów lojalnoÅ›ciowych
2.2. Rodzaje programów lojalnoÅ›ciowych
2.3. Charakterystyka programów lojalnoÅ›ciowych skierowanych do konsumentów (B2C) oraz w segmencie B2B
3. Budowa programu lojalnościowego
3.1. Etapy budowy programu lojalnościowego
3.2. Strona internetowa
3.3. Komunikacja
3.4. Nagrody
4. Nowe rozwiązania w programach lojalnościowych
4.1. Grywalizacja w programach lojalnościowych
4.2. Big Data w programach lojalnościowych
5. Budowanie relacji z klientami poprzez program
6. Programy lojalnoÅ›ciowe B2C – wybrane studia przypadków
6.1. Nagrody przyznawane programom lojalnościowym w Polsce
6.2. Payback
6.3. Mój Empik
6.4. Ikea Family
6.5. Smyk i SpóÅ‚ka
6.6. Priceless specials
7. Programy lojalnoÅ›ciowe B2B – wybrane studia przypadków
7.1. Rock Town
7.2. Grohe Smart
7.3. Zyskuj z 6-tym Zmysłem
7.4. ZielonoMocni Wyzwanie Mocy
7.5. Hortex Premia
Bibliografia