reklama - zainteresowany?

Program lojalnościowy. Od zbierania punktów do grywalizacji - Onepress

Program lojalnościowy. Od zbierania punktów do grywalizacji
Autor: Urszula Chrąchol-Barczyk
ISBN: 9788365648853
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,34 zł (poprzednio: 48,49 zł)
Oszczędzasz: 23% (-11,15 zł)

Dodaj do koszyka Program lojalnościowy. Od zbierania punktów do grywalizacji

Tagi: Marketing

Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.

Dodaj do koszyka Program lojalnościowy. Od zbierania punktów do grywalizacji

 

Osoby które kupowały "Program lojalnościowy. Od zbierania punktów do grywalizacji", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Program lojalnościowy. Od zbierania punktów do grywalizacji

Spis treści

Dodaj do koszyka Program lojalnościowy. Od zbierania punktów do grywalizacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.