reklama - zainteresowany?

Profesjonalny coaching. Zasady i dylematy etyczne w pracy coacha - Onepress

Profesjonalny coaching. Zasady i dylematy etyczne w pracy coacha
Autor: Sidor-Rządkowska Małgorzata
ISBN: 978-8-3264-3785-4
stron: 204, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)

Dodaj do koszyka Profesjonalny coaching. Zasady i dylematy etyczne w pracy coacha

Tagi: Coaching

Trzy lata po ukazaniu się pozycji Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków, która szybko stała się bestsellerem, Małgorzata Sidor-Rządkowska przygotowała kolejną książkę. Tym razem przedmiot rozważań stanowi odpowiedź na pytanie, czym jest profesjonalny coaching - jakie zasady i standardy etyczne muszą być przestrzegane, aby proces ten przebiegał prawidłowo, autentycznie wspierając rozwój jednostek i zespołów.

W książce omówiono:
-istotÄ™ i rodzaje coachingu,
-relacje między coachingiem a innymi formami wspierania rozwoju, taki mi jak mentoring, konsulting, szkolenia,
-różnice między coachingiem a psychoterapią,
-najważniejsze zasady etyczne coachingu,
-dylematy etyczne pojawiające się w codziennej pracy oraz propozycje ich rozstrzygania - w tej części swoim doświadczeniem dzieli się kilkunastu coachów wywodzących się z różnych -nurtów i szkół omawianej profesji.



Dodaj do koszyka Profesjonalny coaching. Zasady i dylematy etyczne w pracy coacha

 

Osoby które kupowały "Profesjonalny coaching. Zasady i dylematy etyczne w pracy coacha", wybierały także:

  • Insight. Droga do mentalnej dojrzaÅ‚oÅ›ci
  • 77 historii, które mogÄ… dać Ci kopa w życiu i biznesie
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzÄ™dziowy
  • Silny bez krzywdy. Jak zbudowa

Dodaj do koszyka Profesjonalny coaching. Zasady i dylematy etyczne w pracy coacha

Spis treści

Dodaj do koszyka Profesjonalny coaching. Zasady i dylematy etyczne w pracy coacha

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.