reklama - zainteresowany?

Produkty i marki w opinii e-konsumentów - Onepress

Produkty i marki w opinii e-konsumentów
ebook
Autor: Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
ISBN: 978-83-246-4356-1
stron: 216, Format: ebook
Data wydania: 2011-12-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,45 zł (poprzednio: 34,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-17,45 zł)

Dodaj do koszyka Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Tagi: E-biznes | Marketing

Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów. Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.

Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:

  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usÅ‚ug?
  • 2. SKÄ„D e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usÅ‚ug?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usÅ‚ug KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?

W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badaÅ„ bezpoÅ›rednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument — typologia, zachowania" (2008 – 2011). Badania o charakterze iloÅ›ciowym przeprowadzone wÅ›ród e-konsumentów technikÄ… ankiety online uzupeÅ‚niono wynikami badaÅ„ jakoÅ›ciowych (technikÄ… netnografii wirtualnej). Celem byÅ‚o rozpoznanie zachowaÅ„ nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególnoÅ›ci znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.

Autorzy publikacji sÄ… pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.



Partner wydania:

Dodaj do koszyka Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Spis treści

Dodaj do koszyka Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.