reklama - zainteresowany?

Procesy komunikacyjne - Onepress

Procesy komunikacyjne
ebook
Autor: Jolanta Staszewska
ISBN: 978-83-68024-02-9
stron: 142, Format: ebook
Data wydania: 2024-02-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,50 zł (poprzednio: 35,00 zł)
Oszczędzasz: 30% (-10,50 zł)

Dodaj do koszyka Procesy komunikacyjne

W niniejszym opracowaniu skoncentrowano si

Dodaj do koszyka Procesy komunikacyjne

 

Osoby które kupowały "Procesy komunikacyjne", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Procesy komunikacyjne

Spis treści

Procesy komunikacyjne eBook -- spis treści

SPIS TREŚCI
WSTĘP................................................................................................................................7
ROZDZIAŁ 1. Podstawowe elementy procesu komunikacji – istota procesu..........9
ROZDZIAŁ 2. Rola informacji a proces komunikacji...............................................19
ROZDZIAŁ 3. Koncepcja komunikacji........................................................................27
ROZDZIAŁ 4. Teorie komunikacji...............................................................................39
ROZDZIAŁ 5. Modele komunikacyjne........................................................................43
ROZDZIAŁ 6. Procesy komunikacyjne w kontekście jednostki
– komunikacja interpersonalna..........................................................46
ROZDZIAŁ 7. Komunikacja międzykulturowa..........................................................62
ROZDZIAŁ 8. Komunikacja w organizacji.................................................................78
ROZDZIAŁ 9. Znaczenie komunikacji w zarządzaniu..............................................93
ROZDZIAŁ 10. Technologie informacyjno-komunikacyjne..................................100
ROZDZIAŁ 11. Wpływ konfliktów na komunikację w organizacji........................111
ROZDZIAŁ 12. Praktyczne aspekty komunikacji w organizacji
– wybrane wyniki badań..................................................................121
BIBLIOGRAFIA............................................................................................................131
SPIS TABEL I RYSUNKÓW........................................................................................139

Dodaj do koszyka Procesy komunikacyjne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.