reklama - zainteresowany?

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów - Onepress

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów
Autor: Dejnaka Agnieszka
ISBN: 978-8-3755-6583-6
stron: 200, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 40,48 zł (poprzednio: 49,98 zł)
Oszczędzasz: 19% (-9,50 zł)

Dodaj do koszyka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów

Tagi: E-biznes | Marketing | Sprzedaż

Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.

Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.

Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań.
Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym."
Prof. zw. dr hab. Aniela Styś

Dodaj do koszyka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów

Spis treści

Dodaj do koszyka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.