reklama - zainteresowany?

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów - Onepress

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów
Autor: Dejnaka Agnieszka
ISBN: 978-8-3755-6583-6
stron: 200, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 40,48 zł (poprzednio: 49,98 zł)
Oszczędzasz: 19% (-9,50 zł)

Dodaj do koszyka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów

Tagi: E-biznes | Marketing | Sprzedaż

Oddawana do rÄ…k Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekÅ›cie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych ma szczególnÄ… wartość w zwiÄ…zku z dokonujÄ…cymi siÄ™ przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwÅ‚aszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.

KluczowÄ… rolÄ™ w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje siÄ™ gÅ‚ównym czynnikiem decydujÄ…cym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzÄ… z bezpoÅ›rednich badaÅ„ autorki i można je uznać za pionierskie. DotyczyÅ‚y one e-konsumentów w ujÄ™ciu ogólnym oraz z podziaÅ‚em na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.

Rozważania zawarte w książce sÄ… udanÄ… próbÄ… poÅ‚Ä…czenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. WyznaczajÄ… także dalsze kierunki badaÅ„.
Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym."
Prof. zw. dr hab. Aniela StyÅ›

Dodaj do koszyka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów

 

Osoby które kupowały "Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.