reklama - zainteresowany?

Problemy konwergencji mediów II - Onepress

Problemy konwergencji mediów II
ebook
Autor: K. Dudek, M. Koszembar-Wiklik, P. Celej, M. Boczkowska (red.)
ISBN: 978-8-0878-0033-1
stron: 224, Format: ebook
Data wydania: 2016-12-20
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,77 zł (poprzednio: 25,31 zł)
Oszczędzasz: 14% (-3,54 zł)

Dodaj do koszyka Problemy konwergencji mediów II

Tagi: Marketing

Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich ksztaÅ‚cÄ…cych w obszarze nauk humanistycznych i spoÅ‚ecznych oraz do praktyków podejmujÄ…cych zawodowe dziaÅ‚ania w obszarze mediów (dziennikarzy, specjalistów z obszaru public relations, specjalistów z zakresu zarzÄ…dzania w mediach itp.). Liczymy, że poniższe artykuÅ‚y pozwolÄ… na pogÅ‚Ä™bionÄ… analizÄ™ zjawiska wzajemnego przenikania siÄ™ mediów z wielorakiej perspektywy (medioznawczej, politologicznej, kulturoznawczej, socjologicznej), co pozwoli na interdyscyplinarne spojrzenie na zjawisko konwergencji z wykorzystaniem narzÄ™dzi oraz wyników badaÅ„ bÄ™dÄ…cych charakterystycznymi dla danej dziedziny.

Wyrażamy nadziejÄ™, że szerokie spectrum zamieszczonych w monografii publikacji pozwoli odbiorcom reprezentujÄ…cym różnorodne dyscypliny naukowe na uzupeÅ‚nienie i pogÅ‚Ä™bienie wiedzy z zakresu problematyki konwergencji mediów oraz bÄ™dzie przyczynkiem do debaty nad stanem mediów tradycyjnych i elektronicznych w ramach wzajemnego ich przenikania. Autorzy, których zaprosiliÅ›my do poniższego tomu, reprezentujÄ… bowiem różnorodne dyscypliny naukowe, takie jak m.in.: medioznawstwo, kulturoznawstwo, nauki o zarzÄ…dzaniu, socjologiÄ™, politologiÄ™ czy jÄ™zykoznawstwo. StÄ…d w Problemach konwergencji mediów II znajdujÄ… siÄ™ pogÅ‚Ä™bione analizy dotyczÄ…ce na przykÅ‚ad telewizji publicznej, funkcjonowania serwisu YouTube, polityki multimedialnej, opowieÅ›ci transmedialnych, zawodu dziennikarza czy serwisów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych.

Dodaj do koszyka Problemy konwergencji mediów II

 

Osoby które kupowały "Problemy konwergencji mediów II", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Problemy konwergencji mediów II

Spis treści

Problemy konwergencji medi

Dodaj do koszyka Problemy konwergencji mediów II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.