Problemy konwergencji mediów II - Onepress
ebook
Autor: K. Dudek, M. Koszembar-Wiklik, P. Celej, M. Boczkowska (red.)ISBN: 978-8-0878-0033-1
stron: 224, Format: ebook
Data wydania: 2016-12-20
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 21,77 zł (poprzednio: 25,31 zł)
Oszczędzasz: 14% (-3,54 zł)
Tagi: Marketing
Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich ksztaÅ‚cÄ…cych w obszarze nauk humanistycznych i spoÅ‚ecznych oraz do praktyków podejmujÄ…cych zawodowe dziaÅ‚ania w obszarze mediów (dziennikarzy, specjalistów z obszaru public relations, specjalistów z zakresu zarzÄ…dzania w mediach itp.). Liczymy, że poniższe artykuÅ‚y pozwolÄ… na pogÅ‚Ä™bionÄ… analizÄ™ zjawiska wzajemnego przenikania siÄ™ mediów z wielorakiej perspektywy (medioznawczej, politologicznej, kulturoznawczej, socjologicznej), co pozwoli na interdyscyplinarne spojrzenie na zjawisko konwergencji z wykorzystaniem narzÄ™dzi oraz wyników badaÅ„ bÄ™dÄ…cych charakterystycznymi dla danej dziedziny.
Wyrażamy nadziejÄ™, że szerokie spectrum zamieszczonych w monografii publikacji pozwoli odbiorcom reprezentujÄ…cym różnorodne dyscypliny naukowe na uzupeÅ‚nienie i pogÅ‚Ä™bienie wiedzy z zakresu problematyki konwergencji mediów oraz bÄ™dzie przyczynkiem do debaty nad stanem mediów tradycyjnych i elektronicznych w ramach wzajemnego ich przenikania. Autorzy, których zaprosiliÅ›my do poniższego tomu, reprezentujÄ… bowiem różnorodne dyscypliny naukowe, takie jak m.in.: medioznawstwo, kulturoznawstwo, nauki o zarzÄ…dzaniu, socjologiÄ™, politologiÄ™ czy jÄ™zykoznawstwo. StÄ…d w Problemach konwergencji mediów II znajdujÄ… siÄ™ pogÅ‚Ä™bione analizy dotyczÄ…ce na przykÅ‚ad telewizji publicznej, funkcjonowania serwisu YouTube, polityki multimedialnej, opowieÅ›ci transmedialnych, zawodu dziennikarza czy serwisów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych.
Wyrażamy nadziejÄ™, że szerokie spectrum zamieszczonych w monografii publikacji pozwoli odbiorcom reprezentujÄ…cym różnorodne dyscypliny naukowe na uzupeÅ‚nienie i pogÅ‚Ä™bienie wiedzy z zakresu problematyki konwergencji mediów oraz bÄ™dzie przyczynkiem do debaty nad stanem mediów tradycyjnych i elektronicznych w ramach wzajemnego ich przenikania. Autorzy, których zaprosiliÅ›my do poniższego tomu, reprezentujÄ… bowiem różnorodne dyscypliny naukowe, takie jak m.in.: medioznawstwo, kulturoznawstwo, nauki o zarzÄ…dzaniu, socjologiÄ™, politologiÄ™ czy jÄ™zykoznawstwo. StÄ…d w Problemach konwergencji mediów II znajdujÄ… siÄ™ pogÅ‚Ä™bione analizy dotyczÄ…ce na przykÅ‚ad telewizji publicznej, funkcjonowania serwisu YouTube, polityki multimedialnej, opowieÅ›ci transmedialnych, zawodu dziennikarza czy serwisów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych.
Osoby które kupowały "Problemy konwergencji mediów II", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)