reklama - zainteresowany?

Proaktywny telemarketing - Onepress

Proaktywny telemarketing
Autor: Paweł Walczak
ISBN: 978-83-246-7506-7
stron: 168, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2013-09-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka Proaktywny telemarketing

Tagi: Marketing | Obsługa klienta

Proaktywność nie jest celem. Jest środkiem. Ułatwia sprzedawanie.

SÅ‚owo „proaktywność” w kontekÅ›cie biznesowym czÄ™sto mylone bywa ze sÅ‚owem „przedsiÄ™biorczość”. Czasem też utożsamiane jest ze skutecznym dziaÅ‚aniem. Tymczasem skuteczne czy wÅ‚aÅ›ciwe dziaÅ‚anie to tylko efekt proaktywnoÅ›ci. Zanim bowiem zaczniesz dziaÅ‚ać czy reagować, zmiana musi nastÄ…pić w Tobie. Dopiero wówczas możemy mówić o proaktywnoÅ›ci. Nie jest ona efektem, czymÅ›, co należy osiÄ…gnąć. Nie jest kolejnym celem w Twoim życiu, do którego należy dążyć. Jest przyczynÄ…, postawÄ…, zapewnia dostÄ™p do zasobów zarówno zwiÄ…zanych z podejmowaniem inicjatywy, jak i wynikajÄ…cych z braku inicjatywy - w zależnoÅ›ci od tego, jakie dziaÅ‚anie uznamy za lepsze.

Proaktywność sprawdza się w całym procesie sprzedaży, jednak ta książka skupia się na najtrudniejszym etapie procesu sprzedażowego - na telesprzedaży. Dlaczego? Ponieważ jeśli właśnie w tej przestrzeni nauczysz się działać proaktywnie, przeniesienie zdobytych doświadczeń na inny grunt będzie dla Ciebie bardzo proste. Co więcej, struktura proaktywnej postawy pozostaje zawsze taka sama. Zatem korzyści z przeczytania tej książki i odbycia proponowanego w niej treningu odniosą nie tylko osoby, które zawodowo zajmują się telefonowaniem.



PaweÅ‚ Walczak - socjolog, coach, szkoleniowiec, konsultant wsparcia sprzedaży. Przez kilkanaÅ›cie lat pracowaÅ‚ w dziaÅ‚ach sprzedaży, na różnych, również menedżerskich stanowiskach. W 2007 r. zrealizowaÅ‚ kryteria sprzedaży organizacji MDRT, doÅ‚Ä…czajÄ…c tym samym do grona najlepszych na Å›wiecie sprzedawców produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych. Telemarketing byÅ‚ w zasadzie zawsze obecny w jego życiu - autor wykorzystywaÅ‚ go do umawiania spotkaÅ„, sprzedaży i rozmów reklamacyjnych. Jego motto to: „Szczęścia siÄ™ nie szuka, szczęście siÄ™ trenuje”.

Dodaj do koszyka Proaktywny telemarketing

Spis treści

Proaktywny telemarketing -- spis treści

Wstęp (5)

1. Czym jest proaktywność (9)

  • Koncepcja postawy a proaktywność (9)
  • Czym jest postawa? (15)
  • Model nabywania umiejÄ™tnoÅ›ci (21)
  • Uważność a proaktywność (29)

2. Faza treningu, czyli budowanie proaktywnej postawy (49)

  • Rola harmonogramu i trzy fazy budowania proaktywnoÅ›ci (49)
  • Budowanie postawy, czyli jak trenować (60)

3. Faza sesji telefonicznej (83)

  • SpoÅ‚eczne uwarunkowania sprzedaży i rozmowy telefonicznej (83)
  • Scenariusz poczÄ…tku rozmowy (92)
  • Praca z obiekcjami (101)
  • Przyjmowanie obiekcji (114)

4. Faza regeneracji (153)

Epilog (163)

O autorze (165)

Podziękowanie (167)

Bibliografia (168)

Dodaj do koszyka Proaktywny telemarketing

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.