Proaktywny telemarketing - Onepress
ISBN: 978-83-246-7506-7
stron: 168, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2013-09-06
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 37,00 zł
Proaktywność nie jest celem. Jest środkiem. Ułatwia sprzedawanie.
SÅ‚owo „proaktywność” w kontekÅ›cie biznesowym czÄ™sto mylone bywa ze sÅ‚owem „przedsiÄ™biorczość”. Czasem też utożsamiane jest ze skutecznym dziaÅ‚aniem. Tymczasem skuteczne czy wÅ‚aÅ›ciwe dziaÅ‚anie to tylko efekt proaktywnoÅ›ci. Zanim bowiem zaczniesz dziaÅ‚ać czy reagować, zmiana musi nastÄ…pić w Tobie. Dopiero wówczas możemy mówić o proaktywnoÅ›ci. Nie jest ona efektem, czymÅ›, co należy osiÄ…gnąć. Nie jest kolejnym celem w Twoim życiu, do którego należy dążyć. Jest przyczynÄ…, postawÄ…, zapewnia dostÄ™p do zasobów zarówno zwiÄ…zanych z podejmowaniem inicjatywy, jak i wynikajÄ…cych z braku inicjatywy - w zależnoÅ›ci od tego, jakie dziaÅ‚anie uznamy za lepsze.
Proaktywność sprawdza się w całym procesie sprzedaży, jednak ta książka skupia się na najtrudniejszym etapie procesu sprzedażowego - na telesprzedaży. Dlaczego? Ponieważ jeśli właśnie w tej przestrzeni nauczysz się działać proaktywnie, przeniesienie zdobytych doświadczeń na inny grunt będzie dla Ciebie bardzo proste. Co więcej, struktura proaktywnej postawy pozostaje zawsze taka sama. Zatem korzyści z przeczytania tej książki i odbycia proponowanego w niej treningu odniosą nie tylko osoby, które zawodowo zajmują się telefonowaniem.
PaweÅ‚ Walczak - socjolog, coach, szkoleniowiec, konsultant wsparcia sprzedaży. Przez kilkanaÅ›cie lat pracowaÅ‚ w dziaÅ‚ach sprzedaży, na różnych, również menedżerskich stanowiskach. W 2007 r. zrealizowaÅ‚ kryteria sprzedaży organizacji MDRT, doÅ‚Ä…czajÄ…c tym samym do grona najlepszych na Å›wiecie sprzedawców produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych. Telemarketing byÅ‚ w zasadzie zawsze obecny w jego życiu - autor wykorzystywaÅ‚ go do umawiania spotkaÅ„, sprzedaży i rozmów reklamacyjnych. Jego motto to: „Szczęścia siÄ™ nie szuka, szczęście siÄ™ trenuje”.
Osoby które kupowały "Proaktywny telemarketing", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Canva. Kurs video. Projektowanie graficzne od A do Z 89,00 zł, (26,70 zł -70%)
Spis treści
Proaktywny telemarketing -- spis treści
Wstęp (5)
1. Czym jest proaktywność (9)
- Koncepcja postawy a proaktywność (9)
- Czym jest postawa? (15)
- Model nabywania umiejętności (21)
- Uważność a proaktywność (29)
2. Faza treningu, czyli budowanie proaktywnej postawy (49)
- Rola harmonogramu i trzy fazy budowania proaktywności (49)
- Budowanie postawy, czyli jak trenować (60)
3. Faza sesji telefonicznej (83)
- Społeczne uwarunkowania sprzedaży i rozmowy telefonicznej (83)
- Scenariusz poczÄ…tku rozmowy (92)
- Praca z obiekcjami (101)
- Przyjmowanie obiekcji (114)
4. Faza regeneracji (153)
Epilog (163)
O autorze (165)
Podziękowanie (167)
Bibliografia (168)