Private Banking - marketing, jakość, sprzedaż - Onepress
ISBN: 978-83-7941-470-3
stron: 263, Format: ebook
Data wydania: 2010-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 53,48 zł (poprzednio: 64,43 zł)
Oszczędzasz: 17% (-10,95 zł)
Private banking - bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmÅ‚odszych i najintensywniej rozwijajÄ…cych siÄ™ obszarów dziaÅ‚aÅ„ banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w dziaÅ‚alnoÅ›ci banków w tym perspektywicznym segmencie jest m.in. umiejÄ™tność takiego prowaÂdzenia dziaÅ‚aÅ„ marketingowych i obsÅ‚ugi klienta, które pozwalajÄ… na zbudowanie jego lojalnoÅ›ci, co w efekcie przekÅ‚ada siÄ™ na wzrost rentownoÅ›ci. Pierwszym krokiem w tworzeniu lojalnoÅ›ci jest zapewnienie przez bank wysokiej jakoÅ›ci usÅ‚ug, która z kolei przyczynia siÄ™ do odczuwania przez klienta satysfakcji. W zwiÄ…zku z tym powstajÄ… pytania: Co dla klienta private banking oznacza wysoka jakość? Które elementy procesu usÅ‚ugowego w znaczÄ…Âcy sposób wpÅ‚ywajÄ… na odczuwanie zadowolenia ze Å›wiadczonych usÅ‚ug? W jaki sposób banki Å›wiadczÄ…ce usÅ‚ugi private banking powinny zarzÄ…dzać jakoÅ›ciÄ… swoich usÅ‚ug? Czy jakość usÅ‚ug private banking Å›wiadczonych obecnie na polskim rynku jest zgodna z oczekiwaniami klientów? Czy osobiÅ›ci doradcy klientów, majÄ…cy z nimi najbliższy kontakt, trafnie oceniajÄ… stopieÅ„ zaspokojenia ich potrzeb? Na te i wiele innych pytaÅ„ odpowiedzi udziela niniejÂsza książka.
W książce szczegółowo omówiono następujące zagadnienia:
- istotÄ™ i cechy private banking i personal banking
- genezę i obecną sytuację private banking w Polsce i na świecie
- segmentację zamożnych klientów indywidualnych i wynikające z niej implikacje marketingowe
- źródła i sposoby pozyskiwania klientów private banking
- kwestie komunikacji marketingowej w obszarze private banking
- istotę i znaczenie jakości w usługach private banking, w tym jej rolę w kształtowaniu lojalności klientów
- koncepcje zarządzania jakością w usługach bankowych
- metody i techniki przydatne w badaniu jakości usług bankowych
- ocenę jakości usług private banking świadczonych obecnie przez banki w Polsce ? z perspektywy klientów a także ich doradców
- koncepcję doskonalenia jakości usług private banking świadczonych przez banki zamożnym klientom w Polsce.
Osoby które kupowały "Private Banking - marketing, jakość, sprzedaż", wybierały także:
- Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post 67,42 zł, (20,90 zł -69%)
- Pieniądze płyną z duszy. Odzyskaj swoje wewnętrzne bogactwo 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- Zarabiaj na nieruchomościach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- B 49,89 zł, (22,45 zł -55%)
- Jak inwestowa 67,00 zł, (30,15 zł -55%)