Prawo reklamy - Onepress
ISBN: 978-8-3264-3772-4
stron: 330, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)
W książce zostaÅ‚y omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:
Wszystkie zagadnienia sÄ… zilustrowane przykÅ‚adami i orzeczeniami, dziÄ™ki czemu czytelnicy mogÄ… zapoznać siÄ™ z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w dziaÅ‚alnoÅ›ci reklamowej. Znajda też w opracowaniu odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiaÅ‚y siÄ™ w ostatnim czasie i które bÄ™dÄ… mogli przeanalizować pod katem zgodnoÅ›ci z przepisami prawa.
Trzecie wydanie książki zostaÅ‚o rozszerzone i uzupeÅ‚nione o rozdziaÅ‚y zawierajÄ…ce omówienie nie tylko nowych regulacji prawnych, lecz także nowych problemów pojawiajÄ…cych siÄ™ w dziaÅ‚alnoÅ›ci reklamowej, takich jak lokowanie produktu czy wykorzystanie tatuażu w reklamie.
Osoby które kupowały "Prawo reklamy", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)