reklama - zainteresowany?

Prawo reklamy - Onepress

Prawo reklamy
Autor: Grzybczyk Katarzyna
ISBN: 978-8-3264-3772-4
stron: 330, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)

Dodaj do koszyka Prawo reklamy

Tagi: Marketing

W książce zostaÅ‚y omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:

- ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
- ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
- ustawa - Prawo własności przemysłowej.

Wszystkie zagadnienia sÄ… zilustrowane przykÅ‚adami i orzeczeniami, dziÄ™ki czemu czytelnicy mogÄ… zapoznać siÄ™ z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w dziaÅ‚alnoÅ›ci reklamowej. Znajda też w opracowaniu odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiaÅ‚y siÄ™ w ostatnim czasie i które bÄ™dÄ… mogli przeanalizować pod katem zgodnoÅ›ci z przepisami prawa.

Trzecie wydanie książki zostaÅ‚o rozszerzone i uzupeÅ‚nione o rozdziaÅ‚y zawierajÄ…ce omówienie nie tylko nowych regulacji prawnych, lecz także nowych problemów pojawiajÄ…cych siÄ™ w dziaÅ‚alnoÅ›ci reklamowej, takich jak lokowanie produktu czy wykorzystanie tatuażu w reklamie.

Dodaj do koszyka Prawo reklamy

Spis treści

Dodaj do koszyka Prawo reklamy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.