Prawo dla twórców internetowych - Onepress

ISBN: 978-83-283-4244-6
stron: 152, Format: ebook
Data wydania: 2017-10-27
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 17,45 zł (poprzednio: 34,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-17,45 zł)
Åšwiadomy praw i obowiÄ…zków blogera i vlogera...
... rozpoczynasz dziaÅ‚alność w sieci. Albo tak Ci siÄ™ tylko wydaje. Czy na pewno wiesz, jak tworzyć i publikować online, nie naruszajÄ…c przy tym licznych obowiÄ…zujÄ…cych przepisów i praw innych osób? Czy wiesz, jak zadbać o peÅ‚nÄ… ochronÄ™ swoich dóbr?
Prowadzenie bloga czy też vloga jest swego rodzaju aktywnoÅ›ciÄ… publicznÄ…. Twórca internetowy przestaje być osobÄ… anonimowÄ…, nie jest już dÅ‚użej „zwykÅ‚ym” czytelnikiem czy widzem. Zyskuje wizerunek i know-how o okreÅ›lonej wartoÅ›ci — innymi sÅ‚owy, staje siÄ™ markÄ…, którÄ… można zmonetyzować. To plus, ale sÄ… i minusy, czyli zagrożenia, których trzeba być Å›wiadomym i brać je pod uwagÄ™, gdy pisze siÄ™ teksty, krÄ™ci filmy czy komentuje cokolwiek w sieci.
Prawo dla twórców internetowych to książka dla każdej osoby, która aktywnie, a przede wszystkim autorsko korzystajÄ… z internetu. Autorka postawiÅ‚a przed sobÄ… zadanie kompleksowego omówienia zagadnieÅ„ prawnych zwiÄ…zanych z obecnoÅ›ciÄ… w blogosferze. Zadanie tym ambitniejsze, że o trudnych aspektach prawa sieciowego Agnieszka WitoÅ„ska-Pakulska pisze przystÄ™pnym, a przy tym praktycznym jÄ™zykiem, proponujÄ…c konkretne, sprawdzone rozwiÄ…zania.
Jak zorganizować bloga pod kÄ…tem prawnym? Jak prowadzić go z korzyÅ›ciÄ… dla siebie i z poszanowaniem dóbr osobistych oraz materialnych innych użytkowników sieci? Jak traktować dane osobowe czytelników? O czym należy pamiÄ™tać przy organizowaniu konkursu, a o czym przy wysyÅ‚aniu newslettera? To tylko niektóre z dÅ‚ugiej listy pytaÅ„, na które odpowiedzi znajdziesz w tej książce!
Agnieszka WitoÅ„ska-Pakulska — radca prawny, kierownik dziaÅ‚u wÅ‚asnoÅ›ci intelektualnej w Pakulski, Kilarski i Wspólnicy. Specjalizuje siÄ™ w prawie wÅ‚asnoÅ›ci intelektualnej, w tym w prawie autorskim, znakach towarowych oraz zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Absolwentka WydziaÅ‚u Prawa na Uniwersytecie JagielloÅ„skim. W trakcie studiów ukoÅ„czyÅ‚a SzkoÅ‚Ä™ Prawa AmerykaÅ„skiego na tym samym wydziale, a po odbytej aplikacji i zdanym egzaminie radcowskim także Fashion Law Bootcamp na Fordham University w Nowym Jorku oraz studia podyplomowe zarzÄ…dzania w sektorach mody na Akademii Leona KoźmiÅ„skiego i ViaModa. Åšwiadczy pomoc prawnÄ… krajowym i zagranicznym podmiotom z sektora mody. Doradza przy opracowywaniu mechanizmów spoÅ‚ecznej odpowiedzialnoÅ›ci biznesu.
Osoby które kupowały "Prawo dla twórców internetowych", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 93,13 zł, (14,90 zł -84%)
- 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)