reklama - zainteresowany?

Prawo dla twórców internetowych - Onepress

Prawo dla twórców internetowych
Autor: Agnieszka Witońska-Pakulska
ISBN: 978-83-283-3768-8
stron: 152, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2017-10-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Prawo dla twórców internetowych

Tagi: E-biznes

Åšwiadomy praw i obowiÄ…zków blogera i vlogera...

... rozpoczynasz dziaÅ‚alność w sieci. Albo tak Ci siÄ™ tylko wydaje. Czy na pewno wiesz, jak tworzyć i publikować online, nie naruszajÄ…c przy tym licznych obowiÄ…zujÄ…cych przepisów i praw innych osób? Czy wiesz, jak zadbać o peÅ‚nÄ… ochronÄ™ swoich dóbr?
Prowadzenie bloga czy też vloga jest swego rodzaju aktywnoÅ›ciÄ… publicznÄ…. Twórca internetowy przestaje być osobÄ… anonimowÄ…, nie jest już dÅ‚użej „zwykÅ‚ym” czytelnikiem czy widzem. Zyskuje wizerunek i know-how o okreÅ›lonej wartoÅ›ci — innymi sÅ‚owy, staje siÄ™ markÄ…, którÄ… można zmonetyzować. To plus, ale sÄ… i minusy, czyli zagrożenia, których trzeba być Å›wiadomym i brać je pod uwagÄ™, gdy pisze siÄ™ teksty, krÄ™ci filmy czy komentuje cokolwiek w sieci.

Prawo dla twórców internetowych to książka dla każdej osoby, która aktywnie, a przede wszystkim autorsko korzystajÄ… z internetu. Autorka postawiÅ‚a przed sobÄ… zadanie kompleksowego omówienia zagadnieÅ„ prawnych zwiÄ…zanych z obecnoÅ›ciÄ… w blogosferze. Zadanie tym ambitniejsze, że o trudnych aspektach prawa sieciowego Agnieszka WitoÅ„ska-Pakulska pisze przystÄ™pnym, a przy tym praktycznym jÄ™zykiem, proponujÄ…c konkretne, sprawdzone rozwiÄ…zania.

Jak zorganizować bloga pod kÄ…tem prawnym? Jak prowadzić go z korzyÅ›ciÄ… dla siebie i z poszanowaniem dóbr osobistych oraz materialnych innych użytkowników sieci? Jak traktować dane osobowe czytelników? O czym należy pamiÄ™tać przy organizowaniu konkursu, a o czym przy wysyÅ‚aniu newslettera? To tylko niektóre z dÅ‚ugiej listy pytaÅ„, na które odpowiedzi znajdziesz w tej książce!


Agnieszka WitoÅ„ska-Pakulska — radca prawny, kierownik dziaÅ‚u wÅ‚asnoÅ›ci intelektualnej w Pakulski, Kilarski i Wspólnicy. Specjalizuje siÄ™ w prawie wÅ‚asnoÅ›ci intelektualnej, w tym w prawie autorskim, znakach towarowych oraz zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Absolwentka WydziaÅ‚u Prawa na Uniwersytecie JagielloÅ„skim. W trakcie studiów ukoÅ„czyÅ‚a SzkoÅ‚Ä™ Prawa AmerykaÅ„skiego na tym samym wydziale, a po odbytej aplikacji i zdanym egzaminie radcowskim także Fashion Law Bootcamp na Fordham University w Nowym Jorku oraz studia podyplomowe zarzÄ…dzania w sektorach mody na Akademii Leona KoźmiÅ„skiego i ViaModa. Åšwiadczy pomoc prawnÄ… krajowym i zagranicznym podmiotom z sektora mody. Doradza przy opracowywaniu mechanizmów spoÅ‚ecznej odpowiedzialnoÅ›ci biznesu.

Dodaj do koszyka Prawo dla twórców internetowych

Spis treści

Dodaj do koszyka Prawo dla twórców internetowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.