reklama - zainteresowany?

Prasowe gatunki dziennikarskie - Onepress

Prasowe gatunki dziennikarskie
ebook
Autor: Kazimierz Wolny-Zmorzyński Andrzej Kaliszewski Jerzy Snopek Wojciech Furman
ISBN: 978-8-3756-1405-3
stron: 180, Format: ebook
Data wydania: 2014-10-24
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,90 zł

Dodaj do koszyka Prasowe gatunki dziennikarskie

Tagi: Marketing

PodrÄ™cznik do przedmiotu Gatunki dziennikarskie na studiach medioznawczych, kulturo-znawczych, politologicznych lub socjologicznych. Książka jest kontynuacjÄ… wczeÅ›niejszej bestsellerowej publikacji Gatunki dziennikarskie. Teoria, praktyka, jÄ™zyk autorstwa K. Wol-nego-ZmorzyÅ„skiego, A. Kaliszewskiego oraz W. Furmana (Warszawa 2006, 2010). Obecne wydanie porzÄ…dkuje wiedzÄ™ historycznÄ… i teoretycznÄ… w zakresie genologii dziennikarskiej, jest też nowym ujÄ™ciem wielu zagadnieÅ„ omówionych we wczeÅ›niejszej książce. PodrÄ™cznik stanowi pierwszÄ… część trylogii: drugÄ… w kolejnoÅ›ci bÄ™dzie książka Gatunki dziennikarskie i formaty w mediach elektronicznych (red. W. Godzic i Z. Bauer). W trzecim podrÄ™czniku z tej serii, Gatunki dziennikarskie i prawo, autorstwa Jacka Sobczaka, zostanÄ… omówione przypadki Å‚amania prawa przez dziennikarzy w poszczególnych gatunkach. Nieduża objÄ™tość, przystÄ™pny jÄ™zyk i wielość przykÅ‚adów z praktyki dziennikarskiej to godne podkreÅ›lenia zalety książek w tej mini-serii wydawniczej.

Dodaj do koszyka Prasowe gatunki dziennikarskie

 

Osoby które kupowały "Prasowe gatunki dziennikarskie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Prasowe gatunki dziennikarskie

Spis treści

Dodaj do koszyka Prasowe gatunki dziennikarskie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.