Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego - Onepress
ISBN: 978-8-3808-3162-9
stron: 82, Format: ebook
Data wydania: 2016-05-17
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 13,85 zł (poprzednio: 18,97 zł)
Oszczędzasz: 27% (-5,12 zł)
Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców?
Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko?
Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu?
Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy?
Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi?
Na ile social media sÄ… nadal social?
Autorka, prezentujÄ…c różne metody, pokazuje, jak można umiejÄ™tnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. DziÅ›, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje siÄ™ być dozwolone, bo przecież „cel uÅ›wiÄ™ca Å›rodki”…
Osoby które kupowały "Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)