reklama - zainteresowany?

Prankvertising i immersive branding. emocje na usługach marketingu wirusowego - Onepress

Prankvertising i immersive branding. emocje na usługach marketingu wirusowego
Autor: Masiarz Ewelina
ISBN: 978-8-3808-3058-5
stron: 82, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,52 zł (poprzednio: 22,75 zł)
Oszczędzasz: 23% (-5,23 zł)

Dodaj do koszyka Prankvertising i immersive branding. emocje na usługach marketingu wirusowego

Tagi: Marketing

Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko? Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu? Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy? Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi? Na ile social media są nadal social? Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież cel uświęca środki

Dodaj do koszyka Prankvertising i immersive branding. emocje na usługach marketingu wirusowego

 

Osoby które kupowały "Prankvertising i immersive branding. emocje na usługach marketingu wirusowego", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Prankvertising i immersive branding. emocje na usługach marketingu wirusowego

Spis treści

Dodaj do koszyka Prankvertising i immersive branding. emocje na usługach marketingu wirusowego

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.