reklama - zainteresowany?

Praktyki performance management w kontekście wymogów koncepcji lean w środowisku usług - Onepress


Autor: Wojciech Ulrych
ISBN: 9788381422154
okładka: miękka
Data wydania: 2019-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,20 zł (poprzednio: 39,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,57 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Ekonomia | Zasoby ludzkie (HR)

Koncepcja szczupłego zarządzania (lean management) prowadzi do ograniczania marnotrawstwa i tworzenia wartości dla klienta. Sprawdziła się ona w produkcji, ale czy taki sam sukces może osiągnąć w środowisku usług? Cechy usług wskazują bowiem na trudności w ich standaryzacji oraz na wymóg jednoczesnego świadczenia usług i ich konsumpcji przez klienta. Tymczasem lean podkreśla wagę zespołowego działania i postuluje ograniczanie istotnych indywidualnych praktyk zarządzania efektywnością pracownika (performance management), takich jak opis stanowiska pracy, wynagradzanie indywidualnej efektywności, zrezygnowanie z oceny okresowej. Czy zatem w świecie zespołowego, szczupłego zarządzania nadal jest miejsce dla systemowego zarządzania indywidualną efektywnością pracy?

W publikacji omówiono wpływ praktyk performance management na realizację wymogów lean w środowisku usług (lean service). Wynikiem po­wiązania obydwu koncepcji było opracowanie globalnego modelu PM-LS. Wskazuje on, że istnieje zestaw praktyk performance management, który ogranicza bariery wdrażania lean w usługach i wpływa na ograniczanie marnotrawstwa w badanych działach funkcjonujących w środowisku usług.

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Praktyki performance management w kontekście wymogów koncepcji lean w środowisku usług", wybierały także:

  • FOREX. DECODED
  • Nauka Biznesu Krok po Kroku

Dodaj do koszyka

Spis treści

Praktyki performance management w kontekście wymogów koncepcji lean w środowisku usług -- spis treści

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.