reklama - zainteresowany?

Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych - Onepress

Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych
ebook
Autor: Wojciech Krzysztof Szalkiewicz
ISBN: 978-8-3638-0435-0
stron: 288, Format: ebook
Data wydania: 2014-03-02
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,41 zł (poprzednio: 41,33 zł)
Oszczędzasz: 24% (-9,92 zł)

Dodaj do koszyka Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych

Tagi: Perswazja i NLP

Autor książki analizuje stosowane w marketingu politycznym praktyki manipulacyjne wykorzystywane w walce o głosy wyborców. Manipulacje te są rozpatrywane nie w kategoriach etycznych, ale jako utylitarny sposób pozyskiwania poparcia dla polityków i wygrywania wyborów.

Dodaj do koszyka Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych

 

Osoby które kupowały "Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych", wybierały także:

  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II
  • TyMyśl. Inaczej zrobią to za Ciebie... Wydanie II
  • Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II
  • Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu

Dodaj do koszyka Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych

Spis treści

Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych eBook -- spis treści

Wstęp
Rozdział 1. Manipulacja jako metoda osiągania celu

  • 1.1. Psychologiczne podstawy manipulacji
  • 1.2. Między perswazją a przemocą
  • 1.3. Manipulacja polityczna
  • 1.4. Sposoby manipulacji oraz ich charakter
Rozdział 2. Marketing polityczny jako manipulacja
  • 2.1. Od marketingu do marketingu politycznego
  • 2.2. Ewolucja marketingu politycznego
  • 2.3. Problemy definicyjne z pojęciem „marketing polityczny”
  • 2.4. Istota i cele marketingu politycznego
  • 2.5. Strategia marketingowa
Rozdział 3. Sposoby manipulacji w komunikacji wyborczej
  • 3.1. Kreacja wizerunku
  • 3.2. Indywidualne spotkania z wyborcami
  • 3.3. Spotkania z grupami wyborców / wystąpienia publiczne
  • 3.4. Reklama polityczna
  • 3.5. Public i media relations
Rozdział 4. Rozwój marketingu politycznego w Polsce
  • 4.1. Wybory parlamentarne 1989, 1991 i 1993 roku
  • 4.2. Wybory prezydenckie 1990 roku
  • 4.3. Wybory prezydenckie 1995 roku, referendum "konstytucyjne" i wybory parlamentarne 1997 roku
  • 4.4. Wybory samorządowe 1998 roku
  • 4.5. Wybory prezydenckie 2000 roku
  • 4.6. Wybory parlamentarne 2001 roku
  • 4.7. Wybory samorządowe 2002 roku
  • 4.8. Wybory do europarlamentu 2004 roku
  • 4.9. Wybory parlamentarne i prezydenckie 2005 roku
  • 4.10. Wybory: samorządowe 2006 roku, parlamentarne 2007 roku i do europarlamentu 2009 roku
  • 4.11. Wybory prezydenckie i samorządowe 2010 roku
  • 4.12. Wybory parlamentarne 2011 roku
Rozdział 5. „Poziomy” manipulacji podczas kampanii wyborczych
  • 5.1. Manipulacje ordynacjami wyborczymi
  • 5.2. Miejsce na liście
  • 5.3. Walka o podpisy
  • 5.4. Kampania wyborcza
  • 5.5. Łamanie ciszy wyborczej
  • 5.6. Fałszowanie wyników głosowań
Rozdział 6. Wybrane obszary manipulacji w czasie kampanii wyborczych
  • 6.1. „Kiełbasa” i obietnice wyborcze
  • 6.2. Akredytacja kandydata (efekt blasku odbitego)
  • 6.3. Dyskredytacja przeciwnika – kampania negatywna
  • 6.4. Manipulacja danymi statystycznymi – społeczny dowód słuszności
  • 6.5. Debata – manipulacja telewizyjna
  • 6.6. Wojna spotowa
Rozdział 7. Machinacje finansowe podczas kampanii wyborczych i ich formy
  • 7.1. Cegiełki
  • 7.2. Darowizny
  • 7.3. Przyjmowanie dotacji o korupcyjnym charakterze
  • 7.4. Soft money
  • 7.5. Sprzedawanie miejsc na liście
  • 7.6. Wykorzystywanie funkcji i środków publicznych oraz wydarzeń publicznych
  • 7.7. Rozpoczęcie kampanii wyborczej przed oficjalnym zarejestrowaniem komitetu wyborczego
  • 7.8. Prowadzenie kampanii wyborczej przez podmioty inne niż komitet wyborczy
  • 7.9. Powiększanie wydatków w celu uzyskania zwiększonej dotacji budżetowej
  • 7.10. Ukrywanie wydatków wyborczych
  • 7.11. Nieoznaczanie materiałów wyborczych
Zakończenie
Bibliografia

Dodaj do koszyka Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.