reklama - zainteresowany?

Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone - Onepress


mp3
Autor: Grzegorz Turniak, Witold Antosiewicz
ISBN: 978-83-283-6338-0
stron: 160, Format: mp3
Data wydania: 2020-07-21
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 36,86 zł)
Oszczędzasz: 65% (-23,96 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Kompetencje osobiste

Biznes międzyludzkich relacji

Otaczająca nas zewsząd technologia umożliwia zminimalizowanie osobistego udziału człowieka w różnego typu aktywnościach zawodowych. Wiele spraw załatwianych jest automatycznie albo bez konieczności spotykania się - wystarczą suche, zdawkowe maile. Wydawałoby się, że ten trend skutkować będzie utratą atrakcyjności "biznesu relacji". Tymczasem dzieje się inaczej. Zainteresowanie networkingiem rośnie. Umiejętność utrzymywania ożywionych i autentycznych międzyludzkich kontaktów staje się w przestrzeni zawodowej wartością dodaną. W efekcie coraz większe jest także rynkowe zapotrzebowanie na specjalistów w tej dziedzinie.

Kogo zatem określić można jako sprawnego networkera? To osoba, która posiada wiedzę oraz prawidłowo zbudowane, obopólnie korzystne i właściwie funkcjonujące relacje, które w określonym czasie mogą przyśpieszyć realizację wcześniej określonych zawodowych celów. Wsparcie takiej osoby może przybierać różne formy - od przeprowadzenia sesji networkingowej w czasie specjalnej konferencji, przez odpowiednie przeszkolenie personelu w zakresie budowania relacji, właściwy mentoring i coaching networkingu, po wdrożenie w firmie systemu sprzedaży przez referencje. Takiego specjalistę można zatrudnić, lecz jego kompetencje to nie wiedza tajemna - sztuki budowania relacji można się także po prostu nauczyć! Najlepiej od specjalistów, którymi bez wątpienia są autorzy tej książki.


Dla sukcesu w biznesie - i życiu w ogóle - potrzeba wiedzy, talentu, intuicji, szczęścia. Ale przede wszystkim potrzeba umiejętności współdziałania z ludźmi: partnerami, klientami, nawet przeciwnikami. Ta książka to praktyczny poradnik, jak organizować takie współdziałanie.

prof. Witold Orłowski, Ekonomista, Rektor Akademii Finansów i Biznesu Vistula

Jeśli dopiero poznajesz podstawy networkingu, ta książka da Ci solidne podstawy. Jeśli doskonalisz swoje umiejętności i zamierzasz wreszcie zacząć na nich zarabiać, znajdziesz w tej książce doskonałe źródło użytecznych porad. Zwięzły i prawdziwie praktyczny przewodnik dla każdego, kto chciałby nawiązać i utrzymać długoterminowe relacje biznesowe.

Ivan Misner, założyciel BNI

Networking jest jedną z najważniejszych umiejętności biznesowych. Ta książka to kompletny przewodnik, jak zostać świetnym networkerem i rozwinąć swoją działalność dzięki wsparciu innych ludzi. Musisz ją przeczytać!

Brian Tracy, pisarz i mówca motywacyjny z dziedziny rozwoju osobistego i sprzedaży

Kiedyś warunkiem sukcesu pracownika była dobra specjalizacja, a menedżera - zarządzanie zespołem. Dziś i jutro te kompetencje nie wystarczą - świat oczekuje od nas zarządzania relacjami i budowania sieci kontaktów, osobistego i zawodowego kapitału społecznego. Z tej książki dowiadujemy się, jak to dobrze robić. To jedyna taka publikacja na naszym rynku, lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą odnosić zawodowe i życiowe sukcesy!

Jacek Santorski, Profesor honorowy Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, prowadzi Akademię Psychologii Przywództwa

Tę książkę mogę nazwać "wszechstronną". Czytasz o networkingu, ale mimochodem zdobywasz wiedzę z dziedzin psychologii społecznej, doradztwa zawodowego, zarządzania, rozwoju biznesowego i planowania. Autorzy, pisząc o swojej pasji, wskazują nowe tereny działań, inspirują, pomagają wytyczyć drogę do długofalowego sukcesu, a nade wszystko pozwalają docenić wagę relacji interpersonalnych. Co ważne, nie ma tu żadnych eksperymentów, a wyłącznie sprawdzone strategie. Gorąco polecam.

Krzysztof Sadecki, Redaktor naczelny "Businessman Today", finansista i analityk biznesowy

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone", wybierały także:

Dodaj do koszyka

Spis treści

Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone Audiobook -- spis treści

WSTĘP DO WYDANIA DRUGIEGO (7)

Wstęp (9)

Rozdział 1. Networking (11)

  • 1.1. Czym jest networking? (11)
  • 1.2. Podstawa networkingu - zasada wzajemności (16)
  • 1.3. Ekstrawertycy a introwertycy (18)
    • 1.3.1. Twoje talenty, motywacje, style myślenia i działania (22)
  • 1.4. Po co? (22)
    • 1.4.1. Kariera (24)
    • 1.4.2. Szukasz pracy? (26)
  • 1.5. Marketing, networking, sprzedaż (30)
    • 1.5.1. Networking a umiejętności sprzedażowe (31)
    • 1.5.2. Kiedy nawiązywać nowe relacje? (33)
    • 1.5.3. Nigdy nie wiadomo, kto kogo zna (33)
    • 1.5.4. Jeśli chcesz, żeby cię polecali... (34)
    • 1.5.5. Kiedy będziesz zarabiać dzięki sieci kontaktów? (34)
    • 1.5.6. Networking to nie tylko kontrakty (35)
  • 1.6. Mocne i słabe kontakty (36)
    • 1.6.1. Słabe kontakty (36)
    • 1.6.2. Mocne kontakty (37)
  • 1.7. Online/offline (38)
    • 1.7.1. Online networking - a może opierać się tylko na tym? (38)
  • 1.8. Networking a płeć (42)

Rozdział 2. Przygotuj się (45)

  • 2.1. Wizerunek (45)
    • 2.1.1. Postawa (45)
    • 2.1.2. Wizytówki (47)
    • 2.1.3. Zaufanie (51)
    • 2.1.4. Jak tworzyć sieć kontaktów? (61)

Rozdział 3. Jak znaleźć nowego klienta (63)

  • 3.1. Telemarketing (63)
  • 3.2. Ogłoszenia (63)
  • 3.3. Networker w klubie i na evencie (64)
    • 3.3.1. Czytać tłum (66)
    • 3.3.2. Zasada 12×12×12 (68)
    • 3.3.3. Uśmiech (70)
    • 3.3.4. Widoczność (70)
    • 3.3.5. Stwórz siebie (73)
    • 3.3.6. Ile czasu to zajmie? (75)
  • 3.4. Rozmowa (76)
    • 3.4.1. Sztuka konwersacji (76)
    • 3.4.2. Nie jesteś gospodarzem spotkania? Nie szkodzi! (85)
    • 3.4.3. Follow-up - podtrzymanie kontaktu (89)
  • 3.5. Dla partnerów (91)
    • 3.5.1. Stań się kopalnią referencji (91)
    • 3.5.2. Business Network International (BNI) (92)
    • 3.5.3. Grupy networkingowe (97)
  • 3.6. Power team (98)
  • 3.7. Gdzie jeszcze bywać? (99)
    • 3.7.1. Trzy sposoby budowania sieci kontaktów (100)
  • 3.8. Co robić, aby cię polubili? (106)
  • 3.9. Jak podtrzymywać kontakt? (108)
  • 3.10. Zamień kontakty na kontrakty (110)
    • 3.10.1. Kiedy prosić? (111)
    • 3.10.2. Wykorzystaj zasadę wzajemności (119)

Rozdział 4. Trudna sztuka rekomendacji (123)

  • 4.1. Decyzja... (123)
    • 4.1.1. Cena (123)
    • 4.1.2. Badaj potrzeby, polecaj wiarygodnych (128)
    • 4.1.3. Kilka dodatkowych wskazówek na temat polecania (129)
    • 4.1.4. Monitoring poleceń (130)
  • 4.2. Co robisz, aby cię polecano? (130)
    • 4.2.1. Aktywność (133)
    • 4.2.2. Zostałeś polecony (134)
    • 4.2.3. Zbuduj własną ekipę (135)
    • 4.2.4. Biznes możesz odłożyć (136)
    • 4.2.5. Daj spokój nerwom (136)
    • 4.2.6. Jeśli nie jesteś polecany... (137)
  • 4.3. Źródła rekomendacji (139)
    • 4.3.1. Aktualni klienci (139)
    • 4.3.2. Znajomi i rodzina (140)
    • 4.3.3. Partnerzy (140)
    • 4.3.4. Eventy (142)
  • 4.4. Jeszcze raz o power teamie (143)
  • 4.5. Błędy, których trzeba unikać (143)

Rozdział 5. Narzędzia i porady (147)

  • 5.1. Baza kontaktów (147)
  • 5.2. Arkusz monitorowania rekomendacji (153)
  • 5.3. Profil online (153)
  • 5.4. Idź z networkerem (154)
  • 5.5. Aplikacje (154)

Kilka słów na zakończenie (157)

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2020 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.