reklama - zainteresowany?

Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone - Onepress

Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone

MIEJSCE 41 na liście TOP 20
Autor: Grzegorz Turniak, Witold Antosiewicz
ISBN: 978-83-283-2463-3
stron: 160, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2018-04-03
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,05 zł (poprzednio: 37,00 zł)
Oszczędzasz: 35% (-12,95 zł)

Dodaj do koszyka Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone

Tagi: Kompetencje osobiste

Biznes międzyludzkich relacji

OtaczajÄ…ca nas zewszÄ…d technologia umożliwia zminimalizowanie osobistego udziaÅ‚u czÅ‚owieka w różnego typu aktywnoÅ›ciach zawodowych. Wiele spraw zaÅ‚atwianych jest automatycznie albo bez koniecznoÅ›ci spotykania siÄ™ - wystarczÄ… suche, zdawkowe maile. WydawaÅ‚oby siÄ™, że ten trend skutkować bÄ™dzie utratÄ… atrakcyjnoÅ›ci "biznesu relacji". Tymczasem dzieje siÄ™ inaczej. Zainteresowanie networkingiem roÅ›nie. UmiejÄ™tność utrzymywania ożywionych i autentycznych miÄ™dzyludzkich kontaktów staje siÄ™ w przestrzeni zawodowej wartoÅ›ciÄ… dodanÄ…. W efekcie coraz wiÄ™ksze jest także rynkowe zapotrzebowanie na specjalistów w tej dziedzinie.

Kogo zatem okreÅ›lić można jako sprawnego networkera? To osoba, która posiada wiedzÄ™ oraz prawidÅ‚owo zbudowane, obopólnie korzystne i wÅ‚aÅ›ciwie funkcjonujÄ…ce relacje, które w okreÅ›lonym czasie mogÄ… przyÅ›pieszyć realizacjÄ™ wczeÅ›niej okreÅ›lonych zawodowych celów. Wsparcie takiej osoby może przybierać różne formy - od przeprowadzenia sesji networkingowej w czasie specjalnej konferencji, przez odpowiednie przeszkolenie personelu w zakresie budowania relacji, wÅ‚aÅ›ciwy mentoring i coaching networkingu, po wdrożenie w firmie systemu sprzedaży przez referencje. Takiego specjalistÄ™ można zatrudnić, lecz jego kompetencje to nie wiedza tajemna - sztuki budowania relacji można siÄ™ także po prostu nauczyć! Najlepiej od specjalistów, którymi bez wÄ…tpienia sÄ… autorzy tej książki.


Dla sukcesu w biznesie - i życiu w ogóle - potrzeba wiedzy, talentu, intuicji, szczęścia. Ale przede wszystkim potrzeba umiejÄ™tnoÅ›ci wspóÅ‚dziaÅ‚ania z ludźmi: partnerami, klientami, nawet przeciwnikami. Ta książka to praktyczny poradnik, jak organizować takie wspóÅ‚dziaÅ‚anie.

prof. Witold OrÅ‚owski, Ekonomista, Rektor Akademii Finansów i Biznesu Vistula

JeÅ›li dopiero poznajesz podstawy networkingu, ta książka da Ci solidne podstawy. JeÅ›li doskonalisz swoje umiejÄ™tnoÅ›ci i zamierzasz wreszcie zacząć na nich zarabiać, znajdziesz w tej książce doskonaÅ‚e źródÅ‚o użytecznych porad. ZwiÄ™zÅ‚y i prawdziwie praktyczny przewodnik dla każdego, kto chciaÅ‚by nawiÄ…zać i utrzymać dÅ‚ugoterminowe relacje biznesowe.

Ivan Misner, założyciel BNI

Networking jest jedną z najważniejszych umiejętności biznesowych. Ta książka to kompletny przewodnik, jak zostać świetnym networkerem i rozwinąć swoją działalność dzięki wsparciu innych ludzi. Musisz ją przeczytać!

Brian Tracy, pisarz i mówca motywacyjny z dziedziny rozwoju osobistego i sprzedaży

KiedyÅ› warunkiem sukcesu pracownika byÅ‚a dobra specjalizacja, a menedżera - zarzÄ…dzanie zespoÅ‚em. DziÅ› i jutro te kompetencje nie wystarczÄ… - Å›wiat oczekuje od nas zarzÄ…dzania relacjami i budowania sieci kontaktów, osobistego i zawodowego kapitaÅ‚u spoÅ‚ecznego. Z tej książki dowiadujemy siÄ™, jak to dobrze robić. To jedyna taka publikacja na naszym rynku, lektura obowiÄ…zkowa dla wszystkich, którzy chcÄ… odnosić zawodowe i życiowe sukcesy!

Jacek Santorski, Profesor honorowy SzkoÅ‚y Biznesu Politechniki Warszawskiej, prowadzi AkademiÄ™ Psychologii Przywództwa

TÄ™ książkÄ™ mogÄ™ nazwać "wszechstronnÄ…". Czytasz o networkingu, ale mimochodem zdobywasz wiedzÄ™ z dziedzin psychologii spoÅ‚ecznej, doradztwa zawodowego, zarzÄ…dzania, rozwoju biznesowego i planowania. Autorzy, piszÄ…c o swojej pasji, wskazujÄ… nowe tereny dziaÅ‚aÅ„, inspirujÄ…, pomagajÄ… wytyczyć drogÄ™ do dÅ‚ugofalowego sukcesu, a nade wszystko pozwalajÄ… docenić wagÄ™ relacji interpersonalnych. Co ważne, nie ma tu żadnych eksperymentów, a wyÅ‚Ä…cznie sprawdzone strategie. GorÄ…co polecam.

Krzysztof Sadecki, Redaktor naczelny "Businessman Today", finansista i analityk biznesowy

Dodaj do koszyka Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone

Spis treści

Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone -- spis treści

WSTĘP DO WYDANIA DRUGIEGO (7)

Wstęp (9)

Rozdział 1. Networking (11)

  • 1.1. Czym jest networking? (11)
  • 1.2. Podstawa networkingu - zasada wzajemnoÅ›ci (16)
  • 1.3. Ekstrawertycy a introwertycy (18)
    • 1.3.1. Twoje talenty, motywacje, style myÅ›lenia i dziaÅ‚ania (22)
  • 1.4. Po co? (22)
    • 1.4.1. Kariera (24)
    • 1.4.2. Szukasz pracy? (26)
  • 1.5. Marketing, networking, sprzedaż (30)
    • 1.5.1. Networking a umiejÄ™tnoÅ›ci sprzedażowe (31)
    • 1.5.2. Kiedy nawiÄ…zywać nowe relacje? (33)
    • 1.5.3. Nigdy nie wiadomo, kto kogo zna (33)
    • 1.5.4. JeÅ›li chcesz, żeby ciÄ™ polecali... (34)
    • 1.5.5. Kiedy bÄ™dziesz zarabiać dziÄ™ki sieci kontaktów? (34)
    • 1.5.6. Networking to nie tylko kontrakty (35)
  • 1.6. Mocne i sÅ‚abe kontakty (36)
    • 1.6.1. SÅ‚abe kontakty (36)
    • 1.6.2. Mocne kontakty (37)
  • 1.7. Online/offline (38)
    • 1.7.1. Online networking - a może opierać siÄ™ tylko na tym? (38)
  • 1.8. Networking a pÅ‚eć (42)

Rozdział 2. Przygotuj się (45)

  • 2.1. Wizerunek (45)
    • 2.1.1. Postawa (45)
    • 2.1.2. Wizytówki (47)
    • 2.1.3. Zaufanie (51)
    • 2.1.4. Jak tworzyć sieć kontaktów? (61)

Rozdział 3. Jak znaleźć nowego klienta (63)

  • 3.1. Telemarketing (63)
  • 3.2. OgÅ‚oszenia (63)
  • 3.3. Networker w klubie i na evencie (64)
    • 3.3.1. Czytać tÅ‚um (66)
    • 3.3.2. Zasada 12×12×12 (68)
    • 3.3.3. UÅ›miech (70)
    • 3.3.4. Widoczność (70)
    • 3.3.5. Stwórz siebie (73)
    • 3.3.6. Ile czasu to zajmie? (75)
  • 3.4. Rozmowa (76)
    • 3.4.1. Sztuka konwersacji (76)
    • 3.4.2. Nie jesteÅ› gospodarzem spotkania? Nie szkodzi! (85)
    • 3.4.3. Follow-up - podtrzymanie kontaktu (89)
  • 3.5. Dla partnerów (91)
    • 3.5.1. StaÅ„ siÄ™ kopalniÄ… referencji (91)
    • 3.5.2. Business Network International (BNI) (92)
    • 3.5.3. Grupy networkingowe (97)
  • 3.6. Power team (98)
  • 3.7. Gdzie jeszcze bywać? (99)
    • 3.7.1. Trzy sposoby budowania sieci kontaktów (100)
  • 3.8. Co robić, aby ciÄ™ polubili? (106)
  • 3.9. Jak podtrzymywać kontakt? (108)
  • 3.10. ZamieÅ„ kontakty na kontrakty (110)
    • 3.10.1. Kiedy prosić? (111)
    • 3.10.2. Wykorzystaj zasadÄ™ wzajemnoÅ›ci (119)

Rozdział 4. Trudna sztuka rekomendacji (123)

  • 4.1. Decyzja... (123)
    • 4.1.1. Cena (123)
    • 4.1.2. Badaj potrzeby, polecaj wiarygodnych (128)
    • 4.1.3. Kilka dodatkowych wskazówek na temat polecania (129)
    • 4.1.4. Monitoring poleceÅ„ (130)
  • 4.2. Co robisz, aby ciÄ™ polecano? (130)
    • 4.2.1. Aktywność (133)
    • 4.2.2. ZostaÅ‚eÅ› polecony (134)
    • 4.2.3. Zbuduj wÅ‚asnÄ… ekipÄ™ (135)
    • 4.2.4. Biznes możesz odÅ‚ożyć (136)
    • 4.2.5. Daj spokój nerwom (136)
    • 4.2.6. JeÅ›li nie jesteÅ› polecany... (137)
  • 4.3. ŹródÅ‚a rekomendacji (139)
    • 4.3.1. Aktualni klienci (139)
    • 4.3.2. Znajomi i rodzina (140)
    • 4.3.3. Partnerzy (140)
    • 4.3.4. Eventy (142)
  • 4.4. Jeszcze raz o power teamie (143)
  • 4.5. BÅ‚Ä™dy, których trzeba unikać (143)

Rozdział 5. Narzędzia i porady (147)

  • 5.1. Baza kontaktów (147)
  • 5.2. Arkusz monitorowania rekomendacji (153)
  • 5.3. Profil online (153)
  • 5.4. Idź z networkerem (154)
  • 5.5. Aplikacje (154)

Kilka sÅ‚ów na zakoÅ„czenie (157)

Dodaj do koszyka Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.