reklama - zainteresowany?

Praktyczny marketing miast i regionów - Onepress

Praktyczny marketing miast i regionów
Autor: Pogorzelski Jacek
ISBN: 978-8-3264-3831-8
stron: 240, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 38,27 zł (poprzednio: 48,44 zł)
Oszczędzasz: 21% (-10,17 zł)

Dodaj do koszyka Praktyczny marketing miast i regionów

Tagi: Marketing

"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie caÅ‚ym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poÅ›wiÄ™conej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiaÅ‚o siÄ™ wÅ‚aÅ›nie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dajÄ…cej siÄ™ doÅ›wiadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje wÅ‚aÅ›ciwy porzÄ…dek podejmowanym przez miasta i regiony dziaÅ‚aniom marketingowym.

Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc,
redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl



Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykÅ‚a, która byÅ‚a w stanie znacznie skorygować moje podejÅ›cie do tematu. Praktyczne i dosadne ujÄ™cie zadaÅ„, jakie należy cierpliwie zrealizować, aby cieszyć siÄ™ z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciÄ…ga.

Piotr Lutek, Kancelaria Doradcza Synergia

Jacek Pogorzelski - wÅ‚aÅ›ciciel i dyrektor zarzÄ…dzajÄ…cy firmy doradztwa marketingowego Prime Code. Konsultant w zakresie strategii marketingowej, brandingu, komunikacji marketingowej i efektywnoÅ›ci marketingu. Ekspert ministerstw oraz samorzÄ…dów w zakresie polityki promocji. Wieloletni pracownik agencji reklamowej i miÄ™dzynarodowych korporacji. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarzÄ…dzaniu. WykÅ‚adowca programów WEMBA SzkoÅ‚y GÅ‚ównej Handlowej oraz MBA The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty, a także certyfikowanych programów marketingowych The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Trener szkoleÅ„ z zakresu zarzÄ…dzania i marketingu. Autor książek Mity marketingowe, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie produktu oraz wielu artykuÅ‚ów na temat pozycjonowania, strategii marek i innych zagadnieÅ„ z zakresu marketingu strategicznego. Autor bloga o marketingu dostÄ™pnego pod adresem: jacekpogorzelski.pl.

Dodaj do koszyka Praktyczny marketing miast i regionów

 

Osoby które kupowały "Praktyczny marketing miast i regionów", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Praktyczny marketing miast i regionów

Spis treści

Dodaj do koszyka Praktyczny marketing miast i regionów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.