Praktyczny marketing miast i regionów - Onepress

ISBN: 978-8-3264-3831-8
stron: 240, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 38,27 zł (poprzednio: 48,44 zł)
Oszczędzasz: 21% (-10,17 zł)
"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym.
redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl
Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu. Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować, aby cieszyć się z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga.
Jacek Pogorzelski - właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego Prime Code. Konsultant w zakresie strategii marketingowej, brandingu, komunikacji marketingowej i efektywności marketingu. Ekspert ministerstw oraz samorządów w zakresie polityki promocji. Wieloletni pracownik agencji reklamowej i międzynarodowych korporacji. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca programów WEMBA Szkoły Głównej Handlowej oraz MBA The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty, a także certyfikowanych programów marketingowych The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Trener szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu. Autor książek Mity marketingowe, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie produktu oraz wielu artykułów na temat pozycjonowania, strategii marek i innych zagadnień z zakresu marketingu strategicznego. Autor bloga o marketingu dostępnego pod adresem: jacekpogorzelski.pl.
Osoby które kupowały "Praktyczny marketing miast i regionów", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)