reklama - zainteresowany?

Pragmatyka reklamy - Onepress

Pragmatyka reklamy
ebook
Autor: Jacek Gr
ISBN: 9788324228546
stron: 208, Format: ebook
Data wydania: 2022-10-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,01 zł

Dodaj do koszyka Pragmatyka reklamy

Tagi: Marketing

Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we wspó

Dodaj do koszyka Pragmatyka reklamy

Spis treści

Pragmatyka reklamy eBook -- spis treści

Wstęp

Reklama w perspektywie pragmalingwistycznej – kluczowe stanowiska

Performatywny charakter reklamy

O skuteczności reklamy w świetle kilku pozapragmatycznych perspektyw

Reklama i jej skuteczność w Å›wietle teorii aktów mowy

Warunki fortunności i jej aspekty kontekstualne

Reklama jako ogóÅ‚ dziaÅ‚aÅ„, dyskurs i akt jednostkowy. Makro- i mikroakty reklamowe

Implikatury w aktach reklamowych. O komunikowaniu „nie wprost”

Pragmatyczna uprzejmość reklamy 

Presupozycje w komunikatach reklamowych

Analizy i interpretacje

„Prawdopodobnie najlepsze…” Afektowana skromność i sugestia

W przestrzeni miasta – reklamowe akty mowy i ich kontekst lokacyjny

„Z palcem w… gdzie chcesz!” Odbiorca zaÅ‚ożony i inherentny – uwarunkowania kontekstowe i potencjalne tarcia 

Reklamowa strategia aprobaty – przypadek Dove

Być jak junior designer – maksymalizacja korzyÅ›ci odbiorcy w telewizyjnej reklamie mBanku 

 

Bibliografia

Indeks nazwisk

Abstract

Dodaj do koszyka Pragmatyka reklamy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.