Pragmatyka reklamy - Onepress
ISBN: 9788324228546
stron: 208, Format: ebook
Data wydania: 2022-10-07
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 19,01 zł
Osoby które kupowały "Pragmatyka reklamy", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Pragmatyka reklamy eBook -- spis treści
Wstęp
Reklama w perspektywie pragmalingwistycznej – kluczowe stanowiska
Performatywny charakter reklamy
O skuteczności reklamy w świetle kilku pozapragmatycznych perspektyw
Reklama i jej skuteczność w Å›wietle teorii aktów mowy
Warunki fortunności i jej aspekty kontekstualne
Reklama jako ogóÅ‚ dziaÅ‚aÅ„, dyskurs i akt jednostkowy. Makro- i mikroakty reklamowe
Implikatury w aktach reklamowych. O komunikowaniu „nie wprost”
Pragmatyczna uprzejmość reklamy
Presupozycje w komunikatach reklamowych
Analizy i interpretacje
„Prawdopodobnie najlepsze…” Afektowana skromność i sugestia
W przestrzeni miasta – reklamowe akty mowy i ich kontekst lokacyjny
„Z palcem w… gdzie chcesz!” Odbiorca zaÅ‚ożony i inherentny – uwarunkowania kontekstowe i potencjalne tarcia
Reklamowa strategia aprobaty – przypadek Dove
Być jak junior designer – maksymalizacja korzyÅ›ci odbiorcy w telewizyjnej reklamie mBanku
Bibliografia
Indeks nazwisk
Abstract