reklama - zainteresowany?

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Wydanie II - Onepress

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Wydanie II
Autor: Shari Thurow
Tytuł oryginału: Search Engine Visibility (2nd Edition) (Voices That Matter)
TÅ‚umaczenie: Anna Trojan
ISBN: 978-83-246-1504-9
stron: 352, Format: 170x230, okładka: miękka
Data wydania: 2008-09-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,00 zł

Dodaj do koszyka Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Wydanie II

Tagi: E-biznes

Właściwe pozycjonowanie witryn i stron internetowych pod kątem wyszukiwarek jest kluczowe dla popularności naszej witryny wśród użytkowników, a co za tym idzie, ma wpływ na jej rentowność. Każdy użytkownik wpisujący konkretne hasło czy zapytanie do wyszukiwarki jest naszym potencjalnym klientem! Warto także pamiętać o tym, że przemyślana optymalizacja witryny, dokonana jeszcze przed nadaniem jej ostatecznego kształtu, oznacza ogromne oszczędności czasu i pieniędzy. Ponieważ miliony internautów dzięki wyszukiwarkom trafiają na różne witryny, musimy sprawić, aby nasza strona jakoś szczególnie się wyróżniała. Właśnie na tym polega dziś skuteczny marketing firmy.

"Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych" to książka napisana dla wszystkich tych, którzy chcą tworzyć witryny internetowe spełniające zarówno oczekiwania użytkowników, jak i cele biznesowe. To idealny podręcznik dla projektantów witryn internetowych, programistów, webmasterów, ale też specjalistów od marketingu w internecie. Dzięki lekturze tej książki poznasz wiele skutecznych sposobów na osiąganie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarkach. Uzyskasz także praktyczne porady i cenne wskazówki ułatwiające projektowanie oraz budowanie witryn. Najważniejsze zagadnienia omówione w książce to:

  • typy serwisów wyszukujÄ…cych oraz sposób wyÅ›wietlania wyników wyszukiwania;
  • proces skutecznej optymalizacji witryny pod kÄ…tem wyszukiwarek;
  • optymalizacja dokumentów nietekstowych (grafiki, plików audio oraz wideo);
  • zgÅ‚aszanie witryn do wyszukiwarek i katalogów.

Popularna i dochodowa - taka staje siÄ™ witryna widoczna w internecie!

Dodaj do koszyka Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Wydanie II", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Wydanie II

Spis treści

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Wydanie II -- spis treści

Przedmowa (13)

Wprowadzenie (17)

Rozdział 1. Przed zbudowaniem witryny (25)

  • Dlaczego zapewnienie odpowiedniej widocznoÅ›ci witryny w wyszukiwarkach internetowych jest istotne (26)
  • Zrozumienie wyników wyszukiwania (27)
  • Anatomia strony z wynikami wyszukiwania (28)
    • Wyszukiwarki oparte na robotach (28)
    • Reklama w wyszukiwarkach (34)
    • Katalogi witryn internetowych (35)
    • Wyszukiwarki wyspecjalizowane (38)
  • Sposoby optymalizacji stron pod kÄ…tem wyszukiwarek (39)
    • Komponent tekstowy - omówienie (41)
    • Komponent odnoÅ›ników - omówienie (43)
    • Komponent popularnoÅ›ci - omówienie (46)
  • Zasady projektowania witryn (47)
    • Zasada nr 1: witryna powinna być czytelna (48)
    • Zasada nr 2: witryna powinna mieć Å‚atwy mechanizm nawigacji (51)
    • Zasada nr 3: witrynÄ™ powinno siÄ™ dać szybko i Å‚atwo znaleźć (54)
    • Zasada nr 4: witryna powinna charakteryzować siÄ™ spójnym ukÅ‚adem i wyglÄ…dem (57)
    • Zasada nr 5: witryna powinna szybko siÄ™ Å‚adować (60)
  • Podsumowanie (61)

Rozdział 2. Jak tworzyć jeszcze lepsze strony internetowe - pliki tekstowe (63)

  • Komponent tekstowy (64)
    • Dobór słów kluczowych (67)
    • Analiza słów kluczowych (71)
    • Podobne zapytania (71)
    • Darmowe oraz niedrogie narzÄ™dzia do analizy słów kluczowych (74)
    • PÅ‚atne narzÄ™dzia do analizy słów kluczowych (81)
    • CaÅ‚a prawda o bÅ‚Ä™dach literowych i ortograficznych (82)
    • RozkÅ‚ad wyrazów (84)
    • SÅ‚owa specjalne i sÅ‚owa odfiltrowywane (85)
    • WewnÄ™trzne wyszukiwarki witryn (85)
    • Co należy zrobić z listÄ… słów kluczowych (86)
    • Tworzenie hierarchii witryny na podstawie motywów głównych (90)
    • Rozmieszczanie słów kluczowych (92)
    • Tworzenie efektywnych elementów title (93)
    • Zawartość sekcji body (97)
    • Priorytety słów kluczowych (98)
    • Wezwanie do dziaÅ‚ania (100)
    • Elementy meta (102)
    • Opis alternatywny (110)
    • OdnoÅ›niki i nazwy plików (112)
    • GÄ™stość rozmieszczenia słów kluczowych (113)
    • Wyróżnianie słów kluczowych (114)
    • JÄ™zyki obce a wyszukiwarki (115)
    • Znaki specjalne (117)
  • Komponent odnoÅ›ników (118)
    • Schematy nawigacyjne (119)
    • Struktura adresów URL (139)
    • Protokół wyÅ‚Ä…czenia spod dziaÅ‚ania robotów (150)
    • Technologia SSI (Server-Side Includes) (154)
    • Wyszukiwarki zewnÄ™trzne i wewnÄ™trzne (155)
  • Komponent popularnoÅ›ci (157)
    • Popularność odnoÅ›nika (158)
    • Pozyskiwanie odnoÅ›ników (160)
    • Należy uważać, do kogo siÄ™ podÅ‚Ä…czamy (161)
    • Ruch internetowy (162)
    • Kryteria bezpoÅ›rednio niezwiÄ…zane z zawartoÅ›ciÄ… witryny wpÅ‚ywajÄ…ce na jej pozycjÄ™ rankingowÄ… (163)
  • Rozważania dotyczÄ…ce projektu witryny (163)
    • "Wodotryski" na stronie (164)
    • JavaScript a widoczność w wyszukiwarkach (165)
    • Ramki a optymalizacja witryny pod kÄ…tem wyszukiwarek (167)
    • Optymalizacja blogów oraz forów (174)
    • Optymalizacja dokumentów PDF (179)
  • Podsumowanie (192)

Rozdział 3. Jak budować lepsze strony internetowe - pliki nietekstowe (195)

  • Zrozumienie optymalizacji plików nietekstowych (196)
  • Optymalizacja grafiki pod kÄ…tem wyszukiwarek (196)
    • Osiem kroków na drodze do optymalizacji grafiki (200)
  • Flash a widoczność w wyszukiwarkach (204)
    • Strony powitalne i intra (205)
    • Witryny wykonane w technologii Flash (208)
  • Optymalizacja filmów wideo pod kÄ…tem wyszukiwarek (214)
    • DwanaÅ›cie kroków do optymalizacji filmów wideo pod kÄ…tem wyszukiwarek (214)
  • Optymalizacja podcastów oraz plików audio pod kÄ…tem wyszukiwarek (221)
    • Osiem kroków do optymalizacji plików audio pod kÄ…tem wyszukiwarek (222)
  • Podsumowanie (229)

Rozdział 4. Po zbudowaniu witryny (231)

  • Znaczenie sieci odnoÅ›ników zewnÄ™trznych (232)
    • Popularność odnoÅ›ników a natężenie ruchu w witrynie (232)
  • Strategie rozwoju sieci odnoÅ›ników (234)
    • ZgÅ‚aszanie witryn internetowych do katalogów (234)
    • Możliwość zgÅ‚oszenia witryny do kilku kategorii (251)
    • ZgÅ‚aszanie witryn do innych stron internetowych (258)
    • ZgÅ‚aszanie witryn do wyszukiwarek (270)
    • Planowanie rejestracji w wyszukiwarkach (270)
    • Lista sprawdzajÄ…ca dla stron i witryn zgÅ‚aszanych do wyszukiwarek (273)
    • Oprogramowanie do sprawdzania pozycji rankingowych (276)
    • Jak ponownie zgÅ‚osić witrynÄ™ (277)
    • Zmiana wpisu w katalogu (277)
    • JeÅ›li wniosek zostanie odrzucony (280)
    • Powtórne zgÅ‚oszenie do wyszukiwarek (282)
  • Podsumowanie (285)

Rozdział 5. Dobre zwyczaje, czyli co należy, a czego nie wolno robić, dokonując optymalizacji stron w wyszukiwarkach internetowych (287)

  • Czym jest spam w wyszukiwarkach? (290)
  • Rodzaje spamu w wyszukiwarkach (292)
    • Promowanie słów kluczowych niezwiÄ…zanych z tematykÄ… witryny (293)
    • Przesycenie sÅ‚owami kluczowymi (293)
    • Wpychanie słów kluczowych (294)
    • Ukrywanie tekstu (294)
    • Stosowanie drobnego tekstu (295)
    • Ukrywanie odnoÅ›ników (296)
    • Farmy odnoÅ›ników i pierÅ›cienie stron (296)
    • Podmienianie i porywanie stron (297)
    • Stosowanie przekierowaÅ„ (298)
    • Powielanie lub duplikowanie stron (299)
    • Stosowanie stron otwierajÄ…cych, przejść i bramek (300)
    • Maskowanie (303)
    • Mnożenie domen i tworzenie mirrorów (303)
    • Miniwitryny (304)
    • Domeny z literówkami i cybersquatting (305)
    • Spamowanie blogów i forów (305)
  • CofniÄ™cie kary za spamowanie wyszukiwarki (306)
    • Czy warto ryzykować? (306)
    • Ustalenie technicznych przyczyn blokady (307)
    • Analiza strony pod kÄ…tem ukrytych elementów (312)
    • PrzeglÄ…d regulaminów wyszukiwarek (313)
  • Obalanie powszechnych mitów (319)
    • Mit o gwarantowanej pozycji rankingowej (319)
    • Mit o tym, że marketing witryny w wyszukiwarkach gwarantuje staÅ‚Ä… wysokÄ… pozycjÄ™ rankingowÄ… (320)
    • Mit o tym, że celem optymalizacji witryn pod kÄ…tem wyszukiwarek jest zdobycie najwyższych pozycji rankingowych (322)
    • Mit o tym, że wysokie pozycje w wyszukiwarkach sÄ… równoznaczne z wysokÄ… sprzedażą i zyskami (323)
    • Mit o potrzebie zgÅ‚aszania witryny do tysiÄ™cy wyszukiwarek (325)
    • Mit o natychmiastowej popularnoÅ›ci odnoÅ›ników (326)
    • Mit o raportach widocznoÅ›ci w wyszukiwarkach (327)
    • Mit o tym, że optymalizacja witryny pod kÄ…tem wyszukiwarek nie daje dobrego zwrotu z inwestycji (328)
    • Mit o tym, że ruch generowany przez wyszukiwarki nie jest tak dobry, jak ruch wygenerowany tradycyjnymi metodami marketingowymi (329)
    • Mit o tym, że marketing w wyszukiwarkach to synonim reklamy w wyszukiwarkach (329)
    • Mit o tym, że efektywny marketing w wyszukiwarkach zawsze powinien być realizowany przez webmastera danej firmy (331)
    • Mit o tym, że wysokie pozycje rankingowe można osiÄ…gnąć bez koniecznoÅ›ci zmiany witryny (331)
    • Mit o tym, że elementy meta sÄ… sekretnym kluczem do uzyskania najwyższych pozycji rankingowych (332)
    • Mit o tym, że należy zmienić caÅ‚Ä… zawartość tekstowÄ… strony na tekst sformatowany za pomocÄ… CSS i wykorzystać standard X.X, by strona trafiÅ‚a na czoÅ‚owe pozycje w wyszukiwarkach (333)
    • Mit o tym, że wystarczy zoptymalizować stronÄ™ głównÄ… witryny (334)
    • Mit o tym, że wykupienie reklamy w wyszukiwarce poprawi pozycjÄ™ rankingowÄ… w normalnych wynikach wyszukiwania (335)
    • Mit o tym, że ktoÅ› poznaÅ‚ algorytm wyszukiwarki (Google, Yahoo!, Live Search, Ask itd.) (336)
    • Mit o tym, że lista klientów lub referencje prezentowane na witrynie firmy pozycjonujÄ…cej Å›wiadczÄ… o jej dobrej reputacji (337)
  • Podsumowanie (338)

Skorowidz (341)

Dodaj do koszyka Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.