reklama - zainteresowany?

Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Wydanie II. Ćwiczenia praktyczne - Onepress

Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Wydanie II. Ćwiczenia praktyczne
ebook
Autor: Bartosz Danowski, Michał Makaruk
ISBN: 978-83-246-6837-3
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2013-04-03
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,50 zł (poprzednio: 37,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-18,50 zł)

Dodaj do koszyka Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Wydanie II. Ćwiczenia praktyczne

Tagi: Komputer w biurze

Wejdź na szczyt… listy wyszukiwania!

WÅ‚aÅ›nie stworzyÅ‚eÅ› perfekcyjny serwis WWW. Od teraz klienci lub inne osoby do szaleÅ„stwa zainteresowane TwojÄ… witrynÄ… powinny pchać siÄ™ do niej drzwiami i oknami… a jednak wcale tego nie robiÄ…. CzyżbyÅ› o czymÅ› zapomniaÅ‚? No jasne - czas zadbać o odpowiedniÄ… pozycjÄ™ Twojej strony, czyli przekonać Google’a do pokazywania jej na poczÄ…tku listy.

Ta książka pokaże Ci, jak monitorować i skutecznie zwiÄ™kszać ruch na stronie WWW. Dowiesz siÄ™ z niej, jak dziaÅ‚ajÄ… wyszukiwarki (ze szczególnym uwzglÄ™dnieniem nowych wersji Google’a) i czym należy kierować siÄ™ przy wybieraniu słów czy caÅ‚ych fraz kluczowych. Zorientujesz siÄ™, do czego sÅ‚uży system wymiany linków, co to jest indeksacja witryny i jak zbudować wÅ‚asne zaplecze. Poznasz korzyÅ›ci pÅ‚ynÄ…ce z nawiÄ…zania współpracy z mediami spoÅ‚ecznoÅ›ciowymi, a także najczęściej spotykane zagrożenia dla pozycji Twojego serwisu WWW. Nauczysz siÄ™ umiejÄ™tnie reklamować swojÄ… witrynÄ™ i stale zwiÄ™kszać jej popularność. A najważniejsze, że wszystko to nie zabierze Ci dużo czasu - seria Å›wietnie zaprojektowanych ćwiczeÅ„ pozwoli Ci osiÄ…gnąć cele praktycznie od rÄ™ki!

  • Jak dziaÅ‚a Google
  • SÅ‚owa i frazy kluczowe
  • HiperÅ‚Ä…cza
  • Budowa wÅ‚asnego zaplecza
  • Indeksacja witryny
  • Prezentacja typowych zagrożeÅ„ i bÅ‚Ä™dów
  • Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa
  • Åšledzenie ruchu na stronie oraz monitoring innych parametrów strony
  • SÅ‚ownik pojęć
  • Inne sposoby zwiÄ™kszania popularnoÅ›ci witryny

UÅ‚atw internautom drogÄ™ do Twojego serwisu WWW!

Dodaj do koszyka Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Wydanie II. Ćwiczenia praktyczne

 

Osoby które kupowały "Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Wydanie II. Ćwiczenia praktyczne", wybierały także:

  • E-booki. Poradnik dla poczÄ…tkujÄ…cych e-czytelników
  • Twoje domowe biuro. Jak pracować zdalnie i odnosić sukcesy
  • Excel 2016 PL. FormuÅ‚y
  • OpenOffice.ux.pl w biurze i nie tylko
  • Excel zaawansowany. 45 trików w Excelu na formatowanie i porzÄ…dkowanie danych

Dodaj do koszyka Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Wydanie II. Ćwiczenia praktyczne

Spis treści

Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Wydanie II. Ćwiczenia praktyczne eBook -- spis treści

Wstęp (5)

Rozdział 1. Jak działa Google (7)

  • Wyszukiwanie danych (10)
  • Zapytania i operatory (17)
  • Jak dziaÅ‚a wyszukiwarka (22)
  • NowoÅ›ci w wyszukiwarce Google i jej algorytmie (24)
  • Co daje wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania (28)

Rozdział 2. Frazy i słowa kluczowe (35)

  • Dobór słów (35)
  • Ocena stopnia trudnoÅ›ci, konkurencyjnoÅ›ci i opÅ‚acalnoÅ›ci danej frazy - analiza konkurencji (54)
  • Rozmieszczenie słów i fraz na stronie (64)

Rozdział 3. Hiperłącza (75)

  • Linki przychodzÄ…ce (76)
  • Linki wychodzÄ…ce (91)
  • Page Rank (96)

Rozdział 4. Własne zaplecze (101)

  • Wybór domeny (103)
  • Wybór hostingu (110)
  • Zaplecze tematyczne (111)
  • Budowa zaplecza dla systemów wymiany linków (123)
  • Pozycjonowanie zaplecza (126)
  • Linkowanie (126)
  • Pingowanie (131)

Rozdział 5. Aktywność w mediach społecznościowych (133)

  • Informacje ogólne o mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (133)
  • Facebook (136)
  • Google+ (141)
  • Twitter (146)
  • Dobre praktyki podczas aktywnoÅ›ci w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (148)
  • Reagowanie w sytuacjach kryzysowych (150)

Rozdział 6. Indeksacja witryny (153)

  • Jak to wyglÄ…da w praktyce (153)
  • Sprawdzanie stopnia indeksacji (167)
  • Sposoby poprawy indeksacji witryny (170)
  • Kontrola szybkoÅ›ci indeksacji witryny przez Google (214)

Rozdział 7. Prezentacja potencjalnych zagrożeń i błędów (217)

  • Najczęściej popeÅ‚niane bÅ‚Ä™dy (217)
  • Konsekwencje bÅ‚Ä™dów lub stosowania nieetycznych metod pozycjonowania (228)
  • Sposoby walki z konsekwencjami nieodpowiedzialnego pozycjonowania strony (232)

Rozdział 8. Śledzenie ruchu na stronie oraz monitoring innych parametrów witryny (237)

  • Statystyki oglÄ…dalnoÅ›ci - Google Analytics (238)
  • NarzÄ™dzia dla webmasterów - Google Webmaster Tools (251)

Rozdział 9. Reklama w wyszukiwarkach jako sposób na szybkie wyniki (261)

  • Zasady dziaÅ‚ania kampanii reklamowych w wyszukiwarkach (262)
  • AdWords (267)
  • Podsumowanie (275)

Dodatek (277)

  • SÅ‚ownik pojęć (277)
  • Inne sposoby zwiÄ™kszania popularnoÅ›ci witryny (289)

Podsumowanie (299)

Dodaj do koszyka Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Wydanie II. Ćwiczenia praktyczne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.