reklama - zainteresowany?

Powrót do rzeczywistości. Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać konkurencję - Onepress

Powrót do rzeczywistości. Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać konkurencję
Autor: Guy Kawasaki
Tytuł oryginału: Reality Check: The Irreverent Guide to Outsmarting, Outmanaging, and Outmarketing Your Competition
Tłumaczenie: Lipa Michał
ISBN: 978-8-3264-8405-6
stron: 510, okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)

Dodaj do koszyka Powrót do rzeczywistości. Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać konkurencję

Tagi: Marketing | Start-up

Jak przekonać inwestora, że twój pomysł zrewolucjonizuje rynek?

Jaką długość powinny mieć biznesplan, e-mail do kontrahenta czy prezentacja multimedialna oraz jakich treści nie należy w nich poruszać?

Jak pisać oferty pracy, żeby nie odstraszyć kompetentnych kandydatów?

Są to kwestie, przed którymi staje każdy przedsiębiorca w trakcie swojej kariery. Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Guya Kawasakiego.

Powrót do rzeczywistości to książka dla wszystkich, którzy chcieliby:

  • zasięgnąć porady u prawdziwego geniusza marketingu, współautora między innymi legendarnej kampanii marketingowej Apple Macintosh z 1984 roku,
  • uniknąć najczęstszych błędów i pułapek w zakładaniu i prowadzeniu przedsiębiorstwa,
  • znaleźć praktyczne i poparte doświadczeniem wskazówki i dowiedzieć się, jak naprawdę działa świat biznesu.

Książka ta obfituje w zabawne historie i anegdoty z Doliny Krzemowej, lekkie i humorystyczne, a jednocześnie pouczające i zapadające w pamięć.


Guy Kawasaki - założyciel Garage Technology Ventures, firmy venture capital specjalizującej się w rynku nowych technologii, prowadzi również kolumnę w czasopiśmie "Entrepreneur". Jest autorem wielu książek, m.in.: Sztuka rozpoczynania, Jak doprowadzić konkurencję do szaleństwa, Rewolucyjne pomysły: zasady marketingu nowych produktów i usług oraz The Macintosh Way.

Dodaj do koszyka Powrót do rzeczywistości. Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać konkurencję

 

Osoby które kupowały "Powrót do rzeczywistości. Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać konkurencję", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Powrót do rzeczywistości. Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać konkurencję

Spis treści

Dodaj do koszyka Powrót do rzeczywistości. Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać konkurencję

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.