reklama - zainteresowany?

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych - Onepress

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych
ebook
Autor: Katarzyna Bachnik, Justyna Szumniak-Samolej
ISBN: 978-8-3756-1505-0
stron: 160, Format: ebook
Data wydania: 2015-03-20
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Tagi: Social Media

Globalna, interaktywna sieć to potężne narzÄ™dzie komunikacji i współpracy miÄ™dzy ludźmi. PodÅ‚Ä…czeni do sieci sÄ… nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje siÄ™ nieodÅ‚Ä…cznÄ… częściÄ… naszego życia, którego niemal każdy fragment staje siÄ™ usieciowiony i dostÄ™pny w „chmurze”. To niesie ze sobÄ… ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i spoÅ‚eczeÅ„stw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki – logice sieciowej, gdzie sieci stajÄ… siÄ™ systemem nerwowym spoÅ‚eczeÅ„stwa. WpÅ‚ywa to na funkcjonowanie spoÅ‚eczeÅ„stw, stwarzajÄ…c nieznane wczeÅ›niej możliwoÅ›ci i, jednoczeÅ›nie, kreujÄ…c nowe zagrożenia i obszary niepewnoÅ›ci. Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjaÅ‚u mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych pod kÄ…tem biznesowym może przynieść korzyÅ›ci przedsiÄ™biorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostaÅ‚ym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wczeÅ›niej mogÄ… aktywnie wÅ‚Ä…czać siÄ™ w dziaÅ‚ania firm.

Dodaj do koszyka Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

 

Osoby które kupowały "Potencjał biznesowy mediów społecznościowych", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Skuteczna reklama na LinkedInie
  • Ty w social mediach. PodrÄ™cznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone

Dodaj do koszyka Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.