reklama - zainteresowany?

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych - Onepress

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych
ebook
Autor: Katarzyna Bachnik, Justyna Szumniak-Samolej
ISBN: 978-8-3756-1505-0
stron: 160, Format: ebook
Data wydania: 2015-03-20
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Tagi: Social Media

Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi. Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w „chmurze”. To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki – logice sieciowej, gdzie sieci stają się systemem nerwowym społeczeństwa. Wpływa to na funkcjonowanie społeczeństw, stwarzając nieznane wcześniej możliwości i, jednocześnie, kreując nowe zagrożenia i obszary niepewności. Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.

Dodaj do koszyka Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

 

Osoby które kupowały "Potencjał biznesowy mediów społecznościowych", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby

Dodaj do koszyka Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.