Potencjał biznesowy mediów społecznościowych - Onepress

ISBN: 978-8-3756-1447-3
stron: 172, okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 30,40 zł (poprzednio: 39,48 zł)
Oszczędzasz: 23% (-9,08 zł)
Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi.
PodÅ‚Ä…czeni do sieci sÄ… nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje siÄ™ nieodÅ‚Ä…cznÄ… częściÄ… naszego życia, którego niemal każdy fragment staje siÄ™ usieciowiony i dostÄ™pny w „chmurze”. To niesie ze sobÄ… ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i spoÅ‚eczeÅ„stw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki – logice sieciowej, gdzie sieci stajÄ… siÄ™ systemem nerwowym spoÅ‚eczeÅ„stwa. WpÅ‚ywa to na funkcjonowanie spoÅ‚eczeÅ„stw, stwarzajÄ…c nieznane wczeÅ›niej możliwoÅ›ci i, jednoczeÅ›nie, kreujÄ…c nowe zagrożenia i obszary niepewnoÅ›ci.
Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.
Osoby które kupowały "Potencjał biznesowy mediów społecznościowych", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)