reklama - zainteresowany?

Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów - Onepress

Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów
Autor: Matthew W. Ragas, Bolivar J. Bueno
Tytuł oryginału: The Power of Cult Branding: How 9 Magnetic Brands Turned Customers Into Loyal Followers
TÅ‚umaczenie: Agnieszka Czardybon
ISBN: 83-246-0354-9
stron: 216, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2007-02-22
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów

Tagi: Marketing

Niech klienci będą wyznawcami!

  • Komunikacja z klientami na najwyższych szczeblach piramidy Maslowa
  • Budowanie spoÅ‚ecznoÅ›ci fanów promujÄ…cych markÄ™
  • UcieleÅ›nianie emocji w produktach i symbolach

Wszyscy jesteśmy uzależnieni od marek. To one kształtują naszą tożsamość i są naszymi punktami oparcia. Oceniamy ludzi według tego, czym jeżdżą i co mają na sobie. Za markowe produkty często przepłacamy -- i to słono. Czasami sądzimy, że jesteśmy zbyt racjonalni i inteligentni, by dać się nabrać. Nic bardziej złudnego. Co ciekawe, markami najsilniejszymi nie zawsze są te największe. To dlatego, że kultową markę buduje się inaczej niż przez natarczywą reklamę... czyli jak? Odpowiedź na to pytanie -- popartą wieloletnimi badaniami autorów -- znajdziesz właśnie w tej książce.

Autorzy udowadniają, że w naszych czasach marki zastępują ludziom wartości utracone wskutek rozwoju cywilizacji. Przybliżają historie rozwoju wybranych firm i produktów, a także omawiają metody, które doprowadziły do zbudowania dziewięciu najsilniejszych marek świata. Oto one:

  • Star Trek
  • Harley-Davidson
  • Klub Książki Oprah Winfrey
  • World Wrestling Entertainment (wczeÅ›niej WWF)
  • Apple Computer
  • Volkswagen "Garbus"
  • Jimmy Buffett
  • Buty Vans
  • Linux

Poznaj 7 niezawodnych zasad budowania kultowej marki!


"Od dawna nie natknąłem się na tak dużo odkrywczych myśli zebranych w jednym miejscu. Ta lektura jest dla mnie wielką przygodą."
Jay Conrad Levinson
autor bestsellerowej serii Marketing partyzancki

Dodaj do koszyka Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów

 

Osoby które kupowały "Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów

Spis treści

Pot

Dodaj do koszyka Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.