Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów - Onepress
Tytuł oryginału: The Power of Cult Branding: How 9 Magnetic Brands Turned Customers Into Loyal Followers
TÅ‚umaczenie: Agnieszka Czardybon
ISBN: 83-246-0354-9
stron: 216, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2007-02-22
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 37,00 zł
Niech klienci będą wyznawcami!
- Komunikacja z klientami na najwyższych szczeblach piramidy Maslowa
- Budowanie społeczności fanów promujących markę
- Ucieleśnianie emocji w produktach i symbolach
Wszyscy jesteśmy uzależnieni od marek. To one kształtują naszą tożsamość i są naszymi punktami oparcia. Oceniamy ludzi według tego, czym jeżdżą i co mają na sobie. Za markowe produkty często przepłacamy -- i to słono. Czasami sądzimy, że jesteśmy zbyt racjonalni i inteligentni, by dać się nabrać. Nic bardziej złudnego. Co ciekawe, markami najsilniejszymi nie zawsze są te największe. To dlatego, że kultową markę buduje się inaczej niż przez natarczywą reklamę... czyli jak? Odpowiedź na to pytanie -- popartą wieloletnimi badaniami autorów -- znajdziesz właśnie w tej książce.
Autorzy udowadniają, że w naszych czasach marki zastępują ludziom wartości utracone wskutek rozwoju cywilizacji. Przybliżają historie rozwoju wybranych firm i produktów, a także omawiają metody, które doprowadziły do zbudowania dziewięciu najsilniejszych marek świata. Oto one:
- Star Trek
- Harley-Davidson
- Klub Książki Oprah Winfrey
- World Wrestling Entertainment (wcześniej WWF)
- Apple Computer
- Volkswagen "Garbus"
- Jimmy Buffett
- Buty Vans
- Linux
Poznaj 7 niezawodnych zasad budowania kultowej marki!
"Od dawna nie natknąłem się na tak dużo odkrywczych myśli zebranych w jednym miejscu. Ta lektura jest dla mnie wielką przygodą."Jay Conrad Levinson
autor bestsellerowej serii Marketing partyzancki
Osoby które kupowały "Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)