Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej - Onepress

Tytuł oryginału: Information Rules: A Strategic Guide to the Network Economy
Tłumaczenie: Katarzyna Masłowska, Cezar Matkowski, Agnieszka Sobolewska
ISBN: 83-246-0157-0
stron: 368, Format: B5, okładka: twarda
Data wydania: 2007-04-11
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 49,00 zł
Pierwsza książka wyjaśniająca mechanizmy ekonomii sieciowej
- Prawo sieci. Jak informacje stają się produktami i nabierają wartości?
- Wyszukiwarki, e-booki i inne modele zysku w erze informacji
- Jak państwowa polityka informacyjna wpływa na sferę biznesu?
Kto zyskuje, a kto traci w realiach ekonomii sieciowej?
Światem rządzą informacje. To właśnie one, a nie dobra przemysłowe, są dziś główną siłą napędową rozwoju światowych rynków. Klienci specjalnych serwisów giełdowych płacą najwięcej za wiadomości otrzymywane w czasie rzeczywistym. Bazy danych są cenne, ponieważ oferują dostęp do informacji przefiltrowanych. Wydawcy encyklopedii elektronicznych zarabiają na eliminacji nośnika papierowego. A dostawcy plików muzycznych MP3 skutecznie obchodzą kosztowny system dystrybucji płyt. To tylko nieliczne z wielu sposobów zarabiania pieniędzy na handlu informacją.
Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach informacji. Skorzystaj z ich doświadczenia i dowiedz się, jak:
- "opakować" informację w usługi i produkty podnoszące jej wartość,
- sprzedawać podobne wiadomości po różnych cenach,
- zarabiać na wdrażaniu kolejnych wersji produktów informacyjnych,
- zabezpieczać swoją własność intelektualną przed piractwem,
- wprowadzać nowe standardy odcinające konkurencję od klientów,
- przenieść silną markę do świata wirtualnego.
Przełomowy bestseller wprost z Doliny Krzemowej,
rekomendowany przez dyrektorów firm
Intel, Novell Inc., Amazon.com oraz 3Com
Osoby które kupowały "Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 93,13 zł, (14,90 zł -84%)
- 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)