reklama - zainteresowany?

Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne - Onepress

Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne
ebook
Autor: Mariusz Trojanowski
ISBN: 978-8-3639-6228-9
stron: 291, Format: ebook
Data wydania: 2015-09-24
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,00 zł (poprzednio: 30,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-6,00 zł)

Dodaj do koszyka Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne

Tagi: Marketing

Handel detaliczny - zarówno na świecie, jak i w Polsce - jest obszarem dynamicznie zachodzących zmian, przy czym, jak się wydaje, ich naukowe wyjaśnienia są niewspółmiernie skromne w stosunku do skali obserwowanych zjawisk. Powyższe stwierdzenie wydaje się zasadne zwłaszcza w odniesieniu do handlu wysyłkowego, zrozumienia jego genezy, rozwoju i prognozowania udziału w handlu detalicznym w przyszłości.Temat, który jak do tej pory, szczególnie w Polsce, nie doczekał się wielu badań, stanowi zagadnienie postaw nabywców wobec tej formy handlu. Jest to zaskakujące, szczególnie jeśli uwzględni się często podkreślaną w literaturze marketingowej rolę postaw konsumenckich w kształtowaniu i prognozowaniu polityki sprzedażowej. Powyższe przesłanki w pełni uzasadniają konieczność podjęcia na polskim gruncie badań ukierunkowanych na ocenę postaw konsumentów wobec handlu wysyłkowego i czynników determinujących ich zmiany. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest monografia

Dodaj do koszyka Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne

 

Osoby które kupowały "Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne

Spis treści

Dodaj do koszyka Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.