Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne - Onepress
ISBN: 978-8-3639-6228-9
stron: 291, Format: ebook
Data wydania: 2015-09-24
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 24,00 zł (poprzednio: 30,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-6,00 zł)
Handel detaliczny - zarówno na Å›wiecie, jak i w Polsce - jest obszarem dynamicznie zachodzÄ…cych zmian, przy czym, jak siÄ™ wydaje, ich naukowe wyjaÅ›nienia sÄ… niewspóÅ‚miernie skromne w stosunku do skali obserwowanych zjawisk. Powyższe stwierdzenie wydaje siÄ™ zasadne zwÅ‚aszcza w odniesieniu do handlu wysyÅ‚kowego, zrozumienia jego genezy, rozwoju i prognozowania udziaÅ‚u w handlu detalicznym w przyszÅ‚oÅ›ci.Temat, który jak do tej pory, szczególnie w Polsce, nie doczekaÅ‚ siÄ™ wielu badaÅ„, stanowi zagadnienie postaw nabywców wobec tej formy handlu. Jest to zaskakujÄ…ce, szczególnie jeÅ›li uwzglÄ™dni siÄ™ czÄ™sto podkreÅ›lanÄ… w literaturze marketingowej rolÄ™ postaw konsumenckich w ksztaÅ‚towaniu i prognozowaniu polityki sprzedażowej. Powyższe przesÅ‚anki w peÅ‚ni uzasadniajÄ… konieczność podjÄ™cia na polskim gruncie badaÅ„ ukierunkowanych na ocenÄ™ postaw konsumentów wobec handlu wysyÅ‚kowego i czynników determinujÄ…cych ich zmiany. Tym wÅ‚aÅ›nie zagadnieniom poÅ›wiÄ™cona jest monografia
Osoby które kupowały "Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)