reklama - zainteresowany?

Porozum si - Onepress

Porozum si
ebook
Autor: Beata Mo
ISBN: 978-83-62698-03-5
stron: 140, Format: ebook
Data wydania: 2012-09-15
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,85 zł (poprzednio: 20,76 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,91 zł)

Dodaj do koszyka Porozum si

Dodaj do koszyka Porozum si

 

Osoby które kupowały "Porozum si", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Porozum si

Spis treści

Porozum się albo giń eBook -- spis treści

  • Roz. I Dylematy komunikacyjne w świecie zwierząt
    Myśli przewodnie: Łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi i umiejętność zdobywania ich zaufania jest dziś potrzebna w każdym zawodzie. Dlatego sprawna komunikacja językowa stanowi ważny czynnik sukcesu. Nie powierza się odpowiedzialnych stanowisk nudziarzom i gadułom. Ludzie nauki nie muszą być mistrzami słowa, ludzie biznesu - tak. (Gunter Fritz)
    Beata Mońka: Moim zdaniem ludzie komunikują się po to, żeby przekazać informację, podzielić się spostrzeżeniami, zrozumieć czego jedna strona oczekuje od drugiej i dojść do porozumienia.
  • Roz. II Zobacz jak tańczę i uciekaj - różne sygnały używane w komunikacji
    Myśl przewodnia: Najniebezpieczniejsze kłamstwa to prawdy nieco zniekształcone.(George Ch. Lichtenberg)
    Beata Mońka: Sygnały prawdziwe najłatwiej zaobserwować, gdy przyglądamy się komunikacji na poziomie emocji
    Bogusława Matuszewska: Blefując, powinniśmy pamiętać, że tworzymy coś w rodzaju wirtualnego świata, w którym obie strony mogą się zagubić. Dlatego lepsze i bezpieczniejsze jest pokazywanie drugiej stronie naszych rzeczywistych oczekiwań.

 

  • Roz. III Metakomunikacja
    Myśl przewodnia: Jakaś piąta część całej komunikacji ludzkiej służy dla wymiany informacji, podczas gdy reszta dotyczy nie kończącego się procesu definiowania, potwierdzania, negowania i redefinicji istoty naszych relacji z innymi.(Paul Watzlawick)
    Bogusława Matuszewska: Kiedy komunikujemy się w biznesie, to do słów przekazywanych nam przez naszego rozmówcę dopisujemy całą masę znaczeń, które wynikają z naszego doświadczenia i z kontekstu w jakim prowadzimy rozmowy.

 

  • Roz. IV Odpowiedzi autonomiczne
    Myśl przewodnia: Komunikacja niewerbalna jest głośnym wyrażaniem naszych uczuć i emocji.
    Bogusława Matuszewska: ...nie wypowiedziawszy nawet jednego słowa, możemy spowodować, że nikt z nami nie będzie chciał rozmawiać

 

  • RV Kanały komunikacji
    Myśl przewodnia: Niczego nie można się dowiedzieć, obserwując, co ludzie do siebie piszą - język jest tam tylko po to, żeby ukryć myśli.(Terry Pratchett)
    Beata Mońka: Podobnie jak w przyrodzie różnorodność kanałów komunikacji używanych w biznesie bierze się z potrzeby osiągnięcia wysokiej efektywności w przekazywaniu komunikatów.

 

  • RVI Komunikacja to znacznie więcej niż tylko wymiana informacji
    Myśl przewodnia: Komunikować się to tworzyć mniej lub bardziej trwałe międzyludzkie więzi za pomocą języka i innych zachowań symbolicznych.(Jan Waszkiewicz)
    Bogusława Matuszewska: Hierarchię w firmie, w biznesie bardzo często ustala dostęp do informacji poszczególnych członków zespołu.Beata Mońka: ...dobra komunikacja buduje więzi w stadzie, podtrzymuje relacje, pomaga w uwspólnianiu celów.

Dodaj do koszyka Porozum si

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.