reklama - zainteresowany?

Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie - Onepress

Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
Autor: Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński
ISBN: 978-83-283-5061-8
stron: 176, Format: 240x190, okładka: miękka
Data wydania: 2019-10-15
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)

Dodaj do koszyka Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie

Tagi: E-biznes | ZarzÄ…dzanie | ZarzÄ…dzanie projektami

Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesiÄ™ciu lat. StosujÄ… jÄ… Å›wiatowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejÅ›cie, sposób myÅ›lenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiÄ…zaÅ„ zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dziÄ™ki filarom, na których bazuje - kulturze zrozumienia, dociekliwoÅ›ci i kwestionowaniu utartych schematów - pomaga nie tylko lepiej odpowiadać na ludzkie potrzeby. Pozwala także szybko odnajdować punkty zapalne, których zniwelowanie może znaczÄ…co przyczynić siÄ™ do podniesienia jakoÅ›ci życia, pracy oraz doÅ›wiadczeÅ„ zarówno pojedynczego czÅ‚owieka, jak i spoÅ‚eczeÅ„stwa.

Tym, co gwarantuje skuteczność metody design thinking, jest usystematyzowanie procesu, w którym technologicznÄ… wykonalność projektu Å‚Ä…czy siÄ™ z jego biznesowÄ… opÅ‚acalnoÅ›ciÄ… i codziennÄ… użytecznoÅ›ciÄ…. Proces ten skÅ‚ada siÄ™ z piÄ™ciu podstawowych etapów: odkrywania, definiowania wyzwania (potrzeb), tworzenia rozwiÄ…zania, prototypowania, testowania, planowania wdrożenia. Wszystkie podejmowane dziaÅ‚ania prowokujÄ… do zadania sobie podstawowych w metodologii design thinking pytaÅ„: Dla kogo projektujemy? Po co to robimy? Co w zwiÄ…zku z tym proponujemy? Jak to wyglÄ…da? Czy dziaÅ‚a? Czy jest możliwe do wdrożenia? W efekcie kreowane sÄ… produkty i usÅ‚ugi pożądane przez odbiorców, przy tym praktyczne i piÄ™kne, a jednoczeÅ›nie wolne od niepotrzebnych udziwnieÅ„.

Ta książka pokazuje krok po kroku, jak posÅ‚ugiwać siÄ™ metodÄ… design thinking. Od poszukiwania pomysÅ‚ów po pogÅ‚Ä™bionych wywiadach przeprowadzonych z klientami po przygotowanie rynkowego wdrożenia rozwiÄ…zania - szczegóÅ‚owo omawia etapy procesu oraz praktyczne narzÄ™dzia, które z powodzeniem bÄ™dziesz mógÅ‚ wykorzystywać w swojej firmie. Znajdziesz tu studia przypadków z różnych branż oraz opinie i doÅ›wiadczenia specjalistów, którzy stosujÄ… tÄ™ metodÄ™ w swoim biznesie.

Beata Michalska-Dominiak i Piotr GrocholiÅ„ski to zaÅ‚ożyciele spoÅ‚ecznoÅ›ci Klientocentryczni skupiajÄ…cej ekspertów metodyki design thinking i service design w Polsce. IdeÄ… Klientocentrycznych jest wspieranie marki, tworzenie nowych produktów i usÅ‚ug, a także pomoc organizacjom w wewnÄ™trznej transformacji. W myÅ›l zasady, że liczÄ… siÄ™ ludzie, konsekwentnie zmieniajÄ… rzeczywistość firm, budujÄ…c nowÄ… wartość i zapewniajÄ…c zupeÅ‚nie nowe doÅ›wiadczenia zarówno klientom, jak i pracownikom. WiÄ™cej na www.klientocentryczni.pl.

Dodaj do koszyka Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie

 

Osoby które kupowały "Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie

Spis treści

Dodaj do koszyka Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.